Vytok

dobry den asi uz jsem vam psala ale na niny dotaz.jsem po konizaci ale muj problem je ten ze mam hnede vodnate vytoky a jsou i citit je to v poradku????dekuji za odpoved

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pár dní po konizaci může hnědavý výtok být (tj.slabé krvácení po konizaci). Ale zde neurčíme, zda jde jen o slabé nezávažné krvácení a zda je operační ranka v pořádku, proto je na místě nechat se zkontrolovat u svého gynekologa.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Jste těhotná? Pozor na křečové žíly!
Články: Jste těhotná? Pozor na křečové žíly!
Mnoho žen se s nimi setká...
Slovníček pojmů
Články: Slovníček pojmů
Nevíte, co vám lékař ve...
Borelióza: Odpovědi na 10 nejčastějších otázek
Články: Borelióza: Odpovědi na 10 nejčastějších otázek
Léto a vycházky do přírody...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: