Vyvolání menstruace

Chtěla bych se zeptat, zda je možné že ani po injekci agulutin po deseti dnech se mi menstruace nedostavila.Dříve jsem brala HA na pravidelnost cyklu ale po vysazení jsem to již nedostala. Nevím co mám dělat.Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den. POčkejte ještě 5 dnů. Pokud je těhot. test negativní, navštivte svého gynekologa. Na vyvolání menstruace bude potřeba další injekce, kde kromě Agolutinu bude i další hormon - estrogen.

MUDr. David Neubert
MUDr. David Neubert

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: NEUMED gynekologická ambulance s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Nepodceňujte vyrážku. Může být projevem alergie.
Články: Nepodceňujte vyrážku. Může být projevem alergie.
Alergie mívá různé projevy...
Sádlo je (opět) zdravé
Články: Sádlo je (opět) zdravé
Není to poprvé, kdy vědci...
Otrava železem
Články: Otrava železem
K léčení anémií a...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Umíte pečovat o kardiostimulátor?
Články: Umíte pečovat o kardiostimulátor?
Pokud máte v rodině nebo...
Krevní tlak a pulz: Co jejich hodnoty napoví?
Články: Krevní tlak a pulz: Co jejich hodnoty napoví?
Někdo by si mohl myslet, že...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: