Yuzpeho metoda - rozhozená menstruace

Dobrý den, asi tak před dvěma měsíci nám s přítelem selhala antikoncepce (kondom), a proto jsem situaci řešila Yuzpeho metodou - 4 prášky HA najednou -podle hormonů (místo Postinoru). Při neotěhotnění, se měla do týdne dostavit menstruace (ta se dostavila za cca 4-5 dní). Další menstruace se dostavila cca po měsíci (v normě), byla ale o dost silnější, než jsem zvyklá. Další menstruace se ale dostavila už po 21 dnech (normálně mívám kolem 31). Tentokrát velmi slabá.. první dva dny pouze špinění, další den nic a den čtvrtý-velmi velmi slabá-téměř neznatelná. Chtěla bych se zeptat, jestli je možné, že mé tělo po 2-3 měsících stále reaguje na 5 prášků HA (Yazz) nebo jestli je spíše pravděpodobné, že by byl problém jinde a měla bych jít raději za svým gynekologem? Ještě je nutné dodat, že po posledním pohl.styku jsem měla bolesti ve vagině, které trvaly krátce, ale byly nepříjemné a hlavně neobvyklé. Už se to ale neopakovalo, a proto jsem situaci neřešila. Děkuji za odpověď, Aloos

Odpověď odborníka:

Dobrý den, je to již s delším časovým odstupem od užití 5 tablet přípravku Yazz, tedy nespoléhejte na to, že to je reakce těla na tuto situaci. V první řadě bych Vám doporučila vyloučit těhotenství.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: