Zánět močových cest

Dobrý den, ráda bych věděla, jestli je možné, když jsem prodělala pálivé a řezavé močení (moč byla i narůžovělá-za 4 dny mého léčení problém odezněl), nastal ale další problém, že jsem začala špinit jako při počátku menstruace. Ptám se tedy, jestli je možné, že by to s tím bylo spojeno. Beru antikoncepci, aproto jsem z toho nervozní. Nyní je vše v pořádku, ale raději...Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dbrý den, souvislost to mít může, protože v době zánětu je celá oblast překvená a tělo reaguje odlišně, prostě při nemoci není vše jak má být. Rozhodně ale nejde o nic nebezpečného. Kdyby se špinění opakovalo, nejspíš nebude mít souvislost se zánětem moč.cest, a potom by vyžadovalo vyšetření u gynekologa. Hezký den

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: