Zhoršující se stav po třetí chemoterapii

Dobrý den, žádám Vás o radu ohledně maminky mého muže. V r.2005 je po operaci pro nádor vaječníku s následnou chemo.R.2007 pro zvýšené onkomarkery opět chemo.V létě 2010 opět bolest podbřišku, provedeno sono s nálezem nespecifického útvaru v břiše.Játra čistá.Opět nasazena chemo.Od té doby se stav pořád zhoršuje.Lymfedémy na obou DK,nechuť k jídlu,ztrácá se nám před očima.Cca před dvěma měsící meta na játrech a možná i jinde,nevíme.Nyní bere cytostatika a nemůže ani polykat.Má potíže s vyprazdňováním(průjem)a inkontinenci moče.Ucucává jen Nutridrinky.Vypadá každý den hůř.Víme,že to nebude dobré,jen bychoom chtěli,aby vydržela do porodu naší dcery(červen,červenec).Chci se zeptat,jestli by neměla být hospitalizována,aby jí dali nějakou výživu.Např.Oliclinomel nebo NGsondu a Nutrison?Jak se postupuje v takových případech?Moc děkuji za odpověď.Kopičková

Odpověď odborníka:

Stav Vaší maminky by bylo dobré konzultovat s ošetřujícím onkologem, ten zhodnotí stav a dá doporučení jak postupovat dle stavu dál.

MUDr. Sylvie Richterová
MUDr. Sylvie Richterová

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: