Zoloft, rotační závrať

Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Už 6 měsíců beru Zoloft 100mg denně. Před měsícem jsem zaznamenala závratě, rozostřené vidění při prudkém otočení hlavy a to především při chůzi, záškuby svalů v klidové poloze a taky pokaždé před usnutím. Na různých internetových stránkách mj. se píše, že Zoloft snižuje chuť na alkohol, u mě naopak chuť na alkohol zvyšuje, je to možné?. Zajímalo by mě, jestli tyto výše popsané problémy, mohou spadat mezi vedlejší projevy užívání Zoloftu nebo jestli by bylo lepší se obrátit např. na neurologa. Před cca rokem jsem měla natočené EEG, MRI a byla mi diagnostikována hraniční epilepsie, ale dosud jsem neměla žádný epileptický záchvat nebo nějaké podobné neurologické problémy. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nemyslím si, že by Vaše obtíže způsoboval Zoloft, zvlášť, když nenastaly hned po nasazení, ale až po několika měsících. Doporučuji Vám kontrolní vyšetření u neurologa. Zdravím.

MUDr. Lea Blahníková
MUDr. Lea Blahníková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Obvodní lékař, Vidnava

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: