Zvracení po antikoncepci artizia

Dobrý den, v sobotu jsem užila první tabletu antikoncepce Artizia.Asi hodinu potom se mi udělalo nevolno a zvracela jsem.Včera už jsem užila tabletu, ale už jsem nezvracela.Jen mi je pořád nevolno.Je riziko otěhotnět?Děkuji předem za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, používejte 7 dní ještě kondom, riziko otěhotnění z nevstřebané tabletky zde je.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Kouření zpomaluje růst u chlapců
Články: Kouření zpomaluje růst u chlapců
Během čtyř let průměrný...
Souvisí velikost penisu s tělesnou výškou?
Články: Souvisí velikost penisu s tělesnou výškou?
Větší muži mají větší penis...
Nádory v gynekologii
Články: Nádory v gynekologii
Gynekologické nádory jsou...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Vánoce přicházejí: a zažívací potíže také...
Články: Vánoce přicházejí: a zažívací potíže také...
Rok se pozvolna chýlí ke...
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Zánět slepého střeva vzniká...
Na toaletě častěji než v posteli? Na vině může být zánět močových cest
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: