Jak správně položit dotaz uLékaře.cz?
Více než 350 lékařů všech specializací jsou zde pro vás ve dne i v noci. Stáhněte si aplikaci uLékaře.cz a mějte je vždy po ruce, na chatě, v zahraničí i na služební cestě.

Jak správně položit dotaz uLékaře.cz?
Poradnu uLékaře.cz můžete využít vždy, například:
- nejste moudří z lékařské zprávy vašeho lékaře nebo jste ji úplně nepochopili,
- rádi byste znali názor jiného lékaře na problém, který jste již s nějakým lékařem konzultovali,
- chcete se poradit o zdravotním stavu vás nebo svých blízkých, který jste zatím s nikým nekonzultovali,
- máte choulostivý problém a stud vám brání o něm mluvit osobně.
Jak se tedy správně zeptat?
Je to jednoduché, ve třech, resp. čtyřech krocích napište co nejvíce detailů a máte hotovo:
- popište, co Vás trápí a o kterou část těla se jedná – bolest, vyrážka, svědění, otok apod.,
- jak dlouho již tento problém pociťujete a jak jste to doposud řešili (použité léky, masti apod.),
- zda již proběhla konzultace případně vyšetření Vaším ošetřujícím lékařem, můžete přiložit i jeho lékařskou zprávu,
- můžete přiložit fotografii vašeho problémového místa (znaménka, vyrážky, apod.) – jak správně pořídit fotografii si můžete prohlédnout na tomto odkazu ???
Pokud máte službu uLékaře.cz poskytnutou v rámci firemních benefitů, odpoví Vám praktický lékař do 6 hodin od zaslání dotazu, neomezeně a kdykoliv. Jedná-li se o specifický problém, odpoví vám do 3 dnů specializovaný lékař nebo pediatr, v případě, že se bude dotaz týkat dítěte. K dispozici jsou lékaři všech možných specializací.
Potřebujete-li navštívit specializované pracoviště, pomůžeme vám na uLékaře.cz objednat k odbornému lékaři. Naše sestřička vám následující pracovní den zavolá a domluví s vámi možné termíny i pracoviště, které vám bude nejlépe vyhovovat. A to po celé České republice!
POZOR, služba uLékaře.cz nenahrazuje Zdravotnickou záchrannou službu, vždy volejte 155 nebo 112.
Zdraví je vaše.
zdroj: uLékaře.cz