HR Generalist
Do našeho HR hledáme nového parťáka nebo parťačku, srdcaře, který nezkazí žádnou srandu a hledá práci, která pomáhá lidem 🙂
Proč být součástí uLékaře.cz?
Služba uLékaře.cz (www.ulekare.cz) je od roku 2007 průkopníkem online péče o zdraví a zajišťování dostupnosti lékařské péče. Pomáháme již více než 200 zaměstnavatelům v ČR a SR zvyšovat spokojenost a produktivitu jejich zaměstnanců, a tím i prosperitu firmy jako celku. Služba uLékaře.cz zahrnuje největší online lékařskou poradnu v ČR a SR, službu vyhledání a objednání k lékaři a management prevence. Naše služby jsou pacientům k dispozici 24/7 na webu a v mobilní aplikaci.
Jak pečujeme o zdraví zaměstnanců se můžete podívat ve videu z naší HR snídaně, které pravidelně pořádáme v průběhu roku na různá témata
Hledáme Tebe, protože:
- máš zkušenosti v interním HR alespoň 2 roky, převážně v administrativě a zákoníku práce a s náborem nových lidí
- si umíš ve věcech udělat pořádek
- jsi diskrétní a umíš udržet tajemství - co vyslechneš v HR, v HR zůstane 🙂
- se chceš dále učit a zároveň máš touhu věci posouvat dál - nečekáš, až Ti nadřízený dá přesné zadání, jsi proaktivní
- máš týmového ducha a rád/a pracuješ s lidmi a vytváříš jim pozitivní podmínky k práci
- je na Tebe spoleh, jsi samostatný/á, pečlivý/á a empatický/á
- umíš komunikovat lidsky, což je pro nás ta nejklíčovější hodnota naší společnosti
- Tě baví rozmanitá práce a hledání řešení na různá témata - ani my nevíme všechno a proto hledáme někoho, kdo se nebojí přijít s novými nápady a zároveň mu nevadí, že ne na všechno máme proces, přeci jenom jsme kulturou start-up 🙂
Bude Tě bavit:
- administrativa - zajištění agendy spojené s nástupem i výstupem zaměstnance, a příprava všech smluv a nezbytných dokumentů
- správa BOZP, PO a lékařských prohlídek
- agenda spojená s náborem nových zaměstnanců, včetně aktivního zapojení
- organizace welcome day pro naše nováčky a pomáhat s onboardingem
- pečovat o naše zaměstnance a společně s naší HR manažerkou vymýšlet akce během roku
- příprava podkladů mezd, kompletace daňových přiznání a komunikace s naší externí mzdovou účtárnou a externí právničkou
- práce s čísly - občas je potřeba udělat i reporting
- podílet se na implementaci HR nástrojů a celkové digitalizace
- pomáhat s organizací vzdělávání a rozvoje
- vymýšlet nové věci, které souvisejí s životním cyklem zaměstnance, kde Ti dokážeme poskytnout volnou ruku
- budeš pracovat s JIROU, Confluence a v prostředí Google Drive
A co nabízíme?
- Mobilní telefon a notebook
- Kartu MultiSport
- Flexibilní pracovní dobu
- Spolupráce na HPP na plný úvazek
- Home office a sick days
- Možnost spolupracovat na zajímavých projektech
- Prostor pro realizaci vlastních nápadů
- Externí školení
- Teambuildingové akce
- Otevřenou komunikaci
- Fajn kolektiv motivovaných lidí
- Místo výkonu práce v Praze
Chceš vědět víc? Pojď se potkat!
Pracovat budeš v týmu Míši Hajzlerové, která s Tebou bude i komunikovat. Kromě Tvého zaslaného životopisu nám napiš i něco o sobě :)
Napsat můžeš na: michaela.hajzlerova@ulekare.cz
Těšíme se na Tebe!