Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Apaurin

Mám bušení srdce třesou se mi nohy ruce

Vnitřní lékařství Hana 20.6.2017

Dobrý den,chci se zeptat na apaurin,jestli pomůže jedna injekce,jestli je to návykový lék,mám bušení srdce třesou se mi nohy ruce,interní doktorka mi dala apaurin.S pozdravem Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, jedna injekce Apaurinu nejspíše uleví akutně od obtíží, k návyku jedna aplikace nepovede,... Celá odpověď

Reklama

Léky

Chronická bolest Božena 9.5.2017

Dobrý den pane (í) doktore (ko), léčím se na neurologi asi tři roky-Pragiola 150mg 2x denně. Dále na endokrinologii dlouhodobě-jodid 100 1x denně. Po onkologické léčbě-Tamoxifen "Ebewe" 10mg 2x denně. Tři týdny mě intenzivně bolí hlava, občas bolí břicho a záda, klouby-Novalgin tablety po 8 hod.,Guajacuran... Zobrazit více

MUDr. Gabriela Rybářová
Odpovídá lékař:

MUDr. Gabriela Rybářová

Dobrý den, kombinaci ordinovaných léků by měl nepochybně posoudit neurolog a ještě lépe specialista... Celá odpověď

Podráždění po nitrosvalové injekci

Mozek a nervy Nikola 1.2.2017

Dobrý den mám dotaz ohledně injekce apaurinu. Před třemi dny jsem měla tetanicky záchvat z důsledku šoku (auto na silnici nám nedalo přednost a málem do nás nabouralo) na pohotovosti mi dali kapacku magnesia jako vždy plus do prave hýždě injekci apaurinu po vpichu mi lehce brnela hýždě ale připisovala... Zobrazit více

MUDr. David Folprecht
Odpovídá lékař:

MUDr. David Folprecht

zdravím vás... ano injekce celkem často trefí nějaký menší nerv nebo je tento podrážděn tím roztokem,... Celá odpověď

prim. MUDr. Vladimír Šigut
Odpovídá lékař:

prim. MUDr. Vladimír Šigut

Dobrý den paní Nikolo. Popsané potíže po injekci odpovídají spíše nejen podráždění po podaném léčivu... Celá odpověď

Zhoršení rovnováhy po aplikaci Apaurinu

Praktické lékařství Marek 1.1.2017

Byl jsem včera večer ošetřen na pohotovosti a dostal jsem do infuze 1ml APAURINu. Neuvědomil jsem si to a při novoročním přípitku jsem vypil asi 1dcl sektu (11%). Pak jsem šel spát. Nyní (po 4 hodinách) cítím zhoršení rovnováhy. Mám se obávat nějakých následků? Zobrazit více

MUDr. Petra Kánská
Odpovídá lékař:

MUDr. Petra Kánská

Dobrý den Marku, nepíšete, proč jste byl na pohotovosti ošetřen a jaká byla indikace této infuze,... Celá odpověď