Reklama
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Artizia

Reklama

Antikoncepce a špinění

Antikoncepce Kateřina 30.6.2017

Dobrý den, beru antikoncepci artizia a parkra jsem Zapomenula vzít prášek a už dva měsíce mám slabou a krátkou menstruaci. Je možné ze jsem těhotná? Zobrazit více

MUDr. Jana Harnová
Odpovídá lékař:

MUDr. Jana Harnová

Dobrý den Kateřino, pokud užíváte hormonální antikoncepci nepravidelně, je zde riziko snížení účinnosti,... Celá odpověď

Lehké špinění (hnědé barvy) mimo menstr.cyklus

Antikoncepce jana 30.1.2017

Zdravím, beru pravidelně hormonální antikon.Artizia a dostavilo se mi lehké špinění (hnědé barvy) mimo menstr.cyklus. Může to způsobit to že beru antibiotika Dalacin C + léky na bolest (ibalgin,valetol)na zánět v dutině ústní? Děkuji za odpověď Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, určitě to může být důsledek zánětu a následné antibiotické terapie, které mohli vést z hormonální... Celá odpověď

Reklama
Zavřít