Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Akné

Kožní obtíže sigiv 18.1.2011

Dobrý den, mám problém s akné. V létě jsem začala užívat antikoncepci a výrazně se mi zhoršilo akné. Moje kožní lékařka mě odmítla přijmout s tím, že v létě se akné neléčí, že mám přijít až v říjnu. Našla jsem si tedy jinou doktorku, která mě okamžitě nasadila curacné. Říkala, že léčba by měla na dlouho dobu pomoci. Ale moje sestra chodí také k té původní kožní a když tam byla na podzim, ptala se paní doktorka, jestli už mám pleť v pořádku, když už jsem nepřišla. Moje sestra jí řekla, že jsem si našla jinou lékařku, která mě předepsala curacné a ona jí řekla, že je to zbytečná léčba, protože pomůže jen na dobu užívání a hned jakmile přestanu léky užívat se mě to vrátí a budu na tom ještě hůř. Jediné co pomáhá je roacutan. Je to pravda? Mám se začít bát? Děkuji moc za odpověď, protože tato myšlenka mě už dlouho leží v hlavě.

avatar-placeholder
Odpovídá lékař:

Dobrý den, podle mého názoru je vaše léčba a hledání lékařů kožní specializace zbytečn...

Pro zobrazení odpovědi lékaře je nutné se přihlásit.
Přihlášení/registrace je zdarma a zabere průměrně 2 minuty.

Související dotazy

Akné
Dobrý den, už od základní školy mě trápí akné na obličeji,...
Akne
Dobrý den, rád bych položil dotaz na tvoření akné ve...
Akné
Dobrý den, už 2 roky mám velmi rozšířené akné po celém...
Akné
Dobrý den, měla bych dotaz. Manželovi je 40let. Celý...
Akne
Dobrý den, V létě jsem byla v Chorvatsku a tam se mi...
Akné
Dobrý den, prosím vás o radu. Velice nyní bojuji s...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Akne

Dobrý den mám problém s akné mám to ve vlasech na hlavě boule a také na tvary...

Akné

Dobry den chtěla bych se zeptat docela často se mi dělají bolestivé boule nebo...

Akne

Dobrý den, mám problém s zčervenalou špičkou svého nosu. Měla jsem na špičce...

Akne

Dobry den, muj dotaz se týká akne se kterým aktivně bojuji přes 2 roky ( pod...

Akné

Dobrý den, mám dotaz ohledně tvorby akné. Od puberty mám problémy s akné, ně...

Akné

Dobrý den, už dlouhou dobu mě trápí akné. Začalo to tak v 11ti letech a nyní...

Akné

Dobrý den, chtěl bych poprosit o radu co dělat s akné. Je mi 23 let a mám obrovské...

Akné

Dobrý den, akné mě trápí už cca 5 let, akné v oblasti nosu pod nosem, brady....

Akné

Dobrý den muj problém je že mam na tváři Jízvy mam krém od kožní předepsanej...

Akne

Dobrý den, je mi 22 let a od 7. třídy mám problémy s akne. Můžete mi doporučit...

Akné

Dobry den, uz druhy tyden pouzivam Zinerit bolaky mi zmizely ale cervene fleky...

Akné

Dobrý den, rok jsem brala antikoncepci Diane 35 z důvodu akné, po roce jsem...

Akné

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaký vitamíny v tabletách mám užívat, pokud...

Akné

MUDr. Leskovská: Děkuji za odpověď ohledně léčby akné pomocí curacné. Já mám...

Akné

Dobrý den, má 13ti letá dcera trpi s pupinkami na obliceji a zadech. V lekarne...

Akné

Dobrý den, chci se zeptat, užívám isotretinoin přes 6 měsíců, akné mám stále,...

Akne

Dobrý den, přibližně tak 5 let mám problémy s akné. Dlouho nic nezabíralo (mastičky...

Akne

Dobrý den, dnes ráno jsem si nahmatal takovou malou bulku - něco mezi bulkou...

Akné

Dobrý den,má dcera má 15let a na zádech na kůži se jí dělá akné-větší vyrážky,co...

Akné

Dobrý den, akné mám asi tak 3 měsíce, ale teď se mi na bradě začaly tvořit takové...