Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Akné a posilování

Kožní obtíže Jan 21.3.2016

Dobrý den, půl roku jsem bral lék na akné Curacné, je to téměř dva týdny co jsem lék dobral, během léčby jsem neposiloval, četl jsem že může dojít k rozpadu svalových vláken, chci se zeptat jakou dobu musím počkat než můžu vykazovat nadměrnou sportovní aktivitu a kdy dojde k vyprchání léčebné látky z organizmu, děkuji za odpověd a přeji pěkný den.

Odpovídá lékař:

MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dětské kožní (dermatovenerologie), Korektivní dermatologie Pracoviště: Poliklinika Anděl - Dermatovenerologie

Bylo by vhodné počkat cca měsíc od skončení užívání Curacné a pak můžete bez obav zač...

Pro zobrazení odpovědi lékaře je nutné se přihlásit.
Přihlášení/registrace je zdarma a zabere průměrně 2 minuty.

Související dotazy

Akné
Dobrý den, už od základní školy mě trápí akné na obličeji,...
Akné
Dobrý den, už 2 roky mám velmi rozšířené akné po celém...
Akne
Dobrý den, rád bych položil dotaz na tvoření akné ve...
Akné
Dobry den chtěla bych se zeptat docela často se mi...
Akne
Dobrý den, V létě jsem byla v Chorvatsku a tam se mi...
Pozánětlivé hyperpogmentace po akné
Dobrý den, po akné mi zůstávají flíčky, jak se jich...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Akné a jeho léčba

Dobrý den, jako spoustu žen mě trápí akné po vysazení hormonální antikoncepce....

Akné a jeho léčba

Dobrý den, už tak 7 let mne trápí střední forma akné. Jsou období, kdy se stav...

Akné a jizvy

Dobrý den, mám který se týká mé kolegyně. Má problém s tím, že se jí dělá na...

Akné a jizvy

Dobrý den, už od 13 let mě trápí akné. Dnes je mi 22 let a tento problém i nadále...

Akne a léčba retinoidy v adolescenci

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na lék Roaccutane. Mého syna (15 let) již...

Akné a mastné vlasy

Dobrý den, už od 13 let mě trápí akné, mastná pleť i vlasy. Je to velmi nepříjemné...

Akne a možná znaménko

Dobrý den, trpím na problémy s akné..takové ty velké podkožní. Teď pod dohledem...

Akné a obraz krve

Dobry den,cca od 11let trpím akné,nekdy bývá lepsi jindy horší..zkoušela jsem...

Akne a padání vlasů

Dobrý den, mám několik příznaků:akne,občasné padání vlasů,v minulosti v těhotenství...

Akné a piha

Dobrý den, trpím na problémy s akné..takové ty velké podkožní. Teď pod dohledem...

Akné a problémy s menstruací

Dobrý den, můj dotaz se týká akné a problémů s menstruací. Je mi 33 let. V pubertě...

Akné a přístroj Face-Up

Dobrý den, mám problém s akné a koukala jsem se na tento přístroj: http://www.face-up.cz/...

Akné a psychika

Dobrý den, chtěla bych se s Vámi poradit ohledně akné, které mě trápí už...

Akné a pupínky na obličeji kvůli masturbaci

Masturbace a Akné. Dobrý den, je mi 25, chtěl bych se zeptat zda může být akné...

Akné a retinoidy

Dobrý den, mám dotaz, douzivala jsem retinoidy na akné ( curacne) -isotretinoin,...

Akne a roaccutane

Dobrý den,mám již 4 měsícem problémy s akne na krku a bradě. Už dříve sem používal...

Akné a růžovka

Dobrý den,nevim jestli mi dokážete poradit ale je mi 25 a neustale se mi objevuje...

Akné a seboroická dermatitida - léčba

Dobrý den, již cca 20 let se potýkám s kožními obtížemi na obličeji a ve vlasech....

Akne a sex (ejakulace)

Dobry den, můj dotaz/popis problému je opravdu myšlen vážně. Od puberty...

Akné a Sidretella

Dobrý den, nedavno jsem požádala paní doktorku, zdali by mi změnila antikoncepci...