Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Akné a problémy s menstruací

Kožní obtíže Katka N. 18.11.2010

Dobrý den, můj dotaz se týká akné a problémů s menstruací. Je mi 33 let. V pubertě jsem s tímto neměla výraznější problémy, akné se začalo objevovat až zhruba od 27 let a subjektivně si myslím, že se projevy stále zhoršují – ze začátku sem tam pupínky v obličeji, nyní v podstatě plně obsypaný celý hrudník, ramena i záda. V obličeji zejména na bradě se nárazově objevují i velké podkožní boláčky, které se dlouho hojí, na ostatních zmíněných částech těla jsou to hlavně velké, zanícené póry.
Od 18 let jsem brala antikoncepci, v posleních letech to byl Logest. Antikoncepci jsem vysadila před 6 měsíci, ne z důvodu otěhotnění, ale protože momentálně nemám přítele a chtěla jsem, aby si tělo již od těchto přípravků odpočalo. Akné se nějak výrazně nezhoršilo, ale ani nezlepšilo. Začaly mně ale problémy s menstruací – velice nepravidelná, slabá, občas spíše špinění. V posledním cyklu jsem menstruaci nedostala vůbec. Na kontrole u gynekologa bylo zjištěno, že ovulace proběhla, sliznice je narostlá, cysty žádné. Gynekolog mně dal injekci agolutinu, po 15 dnech cyklu mám 15 dnů brát Orgametril. Menstruace se nyní po injekci dostavila po 5 dnech, zároveň se ale výrazně zhoršilo akné – zanícený mám snad každý možný pór.
Můj dotaz: Je možné, že se budou braním těchto léků kožní problémy zhoršovat nebo je naděje, že se cyklus upraví a vše se srovná? Je za těmito problémy hormonální nerovnováha? Doktor mně nikdy nedělal hormonální testy. Měla bych je postoupit? Existují na tyto problémy nějaké přírodní preparáty? Četla jsem např. o léčebných účincích drmku v souvislosti s hormony…..

avatar-placeholder
Odpovídá lékař:

Dobrý den, určitě je naděje, že se menstruace i akné ustálí. Bylo by dobré, podstoupit horm...

Pro zobrazení odpovědi lékaře je nutné se přihlásit.
Přihlášení/registrace je zdarma a zabere průměrně 2 minuty.

Související dotazy

Akné
Dobrý den, už od základní školy mě trápí akné na obličeji,...
Akne
Dobrý den, rád bych položil dotaz na tvoření akné ve...
Akné
Dobrý den, už 2 roky mám velmi rozšířené akné po celém...
Akne
Zdravím, je mi 17 let a mám už delší dobu problémy...
Akné
Dobry den chtěla bych se zeptat docela často se mi...
Akné
Dobrý den. Chtela bych vas poprosit o radu. Mam problemy...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Akné a jeho léčba

Dobrý den, už tak 7 let mne trápí střední forma akné. Jsou období, kdy se stav...

Akné a jizvy

Dobrý den, mám který se týká mé kolegyně. Má problém s tím, že se jí dělá na...

Akné a jizvy

Dobrý den, už od 13 let mě trápí akné. Dnes je mi 22 let a tento problém i nadále...

Akne a léčba retinoidy v adolescenci

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na lék Roaccutane. Mého syna (15 let) již...

Akné a mastné vlasy

Dobrý den, už od 13 let mě trápí akné, mastná pleť i vlasy. Je to velmi nepříjemné...

Akne a možná znaménko

Dobrý den, trpím na problémy s akné..takové ty velké podkožní. Teď pod dohledem...

Akné a obraz krve

Dobry den,cca od 11let trpím akné,nekdy bývá lepsi jindy horší..zkoušela jsem...

Akne a padání vlasů

Dobrý den, mám několik příznaků:akne,občasné padání vlasů,v minulosti v těhotenství...

Akné a piha

Dobrý den, trpím na problémy s akné..takové ty velké podkožní. Teď pod dohledem...

Akné a posilování

Dobrý den, půl roku jsem bral lék na akné Curacné, je to téměř dva týdny co...

Akné a přístroj Face-Up

Dobrý den, mám problém s akné a koukala jsem se na tento přístroj: http://www.face-up.cz/...

Akné a psychika

Dobrý den, chtěla bych se s Vámi poradit ohledně akné, které mě trápí už...

Akné a pupínky na obličeji kvůli masturbaci

Masturbace a Akné. Dobrý den, je mi 25, chtěl bych se zeptat zda může být akné...

Akné a retinoidy

Dobrý den, mám dotaz, douzivala jsem retinoidy na akné ( curacne) -isotretinoin,...

Akne a roaccutane

Dobrý den,mám již 4 měsícem problémy s akne na krku a bradě. Už dříve sem používal...

Akné a růžovka

Dobrý den,nevim jestli mi dokážete poradit ale je mi 25 a neustale se mi objevuje...

Akné a seboroická dermatitida - léčba

Dobrý den, již cca 20 let se potýkám s kožními obtížemi na obličeji a ve vlasech....

Akne a sex (ejakulace)

Dobry den, můj dotaz/popis problému je opravdu myšlen vážně. Od puberty...

Akné a Sidretella

Dobrý den, nedavno jsem požádala paní doktorku, zdali by mi změnila antikoncepci...

Akné a suchá pleť

Dobrý den, již dlouho mě trápí těžší forma akné (cca od 13ti let, nyní je mi...