Zavřít
uLékaře
Stáhněte si mobilní aplikaci uLékaře.cz
Lékařská poradna a objednání
Nainstalovat
Reklama
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Reklama

Akné po vysazení antikoncepce

Praktické lékařství Helena 11.3.2016

Dobrý den, brala jsem hormonální antikoncepci cca 9 let a byla jsem smířená s tím, že po vysazení se mi na nějakou dobu zhorší pleť. Než jsem ji začla užívat, neměla jsem pleť nijak výrazně problematickou. Nicméně můj stav se mi již nezdá úplně normální. Vysadila jsem ji již před 18 měsíci. Zhoršení pleti zejména v dekoltu a na zádech lékaři (gynekolog i praktický) zhodnotili jako normální s tím, že se s tím nedá nic dělat a přejde to časem samo, nejpozději v těhotenství. Nicméně teď jsem v 6. měsíci a stav se nijak nezlepšil. Za tu dobu jsem vyzkoušela mnoho různých kosmetických přípravků, hloubkových čištění u kosmetičky, doplňků stravy, čistících čajů apod. ale vše bez výrazného efektu. Pomalu se blíží další léto a mě již dochází trpělivost. Minulé léto sice trochu pomohlo sluníčko, ale problému jsem se nezbavila, s podzimem bylo všechno zpět. Nemohu si vzít na sebe nic s odhalenými zády, abych se nemusela stydět. Prosím Vás o radu, zda se to dá nějak řešit, na koho se případně obrátit, aby mi pomohl jinak, než jen radou, abych vydržela, až to přejde samo. Musí přece existovat nějaké jiné řešení, než se zase vrátit k HA, nehledě na to, že to je zatím vzhledem k nadcházejícímu kojení stejně v nedohlednu.

MUDr. Aleš Ducháček
Odpovídá lékař:

MUDr. Aleš Ducháček

Specializace: Praktické lékařství pro dospělé Pracoviště: Praktický lékař, Ostrovského 253/3, 150 00 Praha-Smíchov

Dobrý den, slečno Heleno. Z Vašeho dotazu bohužel není zjevné, jaké kožní potíže máte na mysli - předpokládám, že akné. Vzhledem k trvání potíží je jistě vhodná konsultace příslušného specialisty - dermatologa (praktický lékař by Vám měl dát doporučení, objednat se můžete event. ale i sama). Rada gynekologa i praktického lékaře "je to normální a nedá se s tím nic dělat samozřejmě není zrovna vhodná - z Vašeho textu sice není patrno, jak těžké kožní změny máte, vhodnou místní léčbou ale jde projevy akné dobře ovlivnit. Přeji brzké zlepšení a klidný zbytek těhotenství.

Související dotazy

Vysazení antikoncepce
Dobrý den, antikoncepci beru již od svých 16 let a...
Vysazení antikoncepce Vreya
Dobrý den, už 6 let beru antikoncepci Vreya. Byla mi...
Vysazení antikoncepce
Dobrý den, je mi 20 a již skoro tři roky beru HA Minervu,...
Antikoncepce vysazení
Dobrý den, chtěla bych vysadit HA - Belaru, kterou...
Vysazení antikoncepce
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, za jak dlouho po...
Akné a antikoncepce
Dobrý den, už 3 měsíc beru antikoncepci Diane 35 užívanou...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Akné po antikoncepci

Vážený pane doktore, měla bych dotaz ohledně snášenlivosti antikoncepce - před...

Akné po antikoncepci

Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o radu. Beru teprve týden antikoncepci lindynette...

Akne po antikoncepcii, liecba

Dobry den, chcela by som Vas poprosit o nazor. Mam 27 rokov. Antikoncepciu (v...

Akne po kortikoidech

Dobry den, cca pul roku mam diagnostikovanu Crohnovu chorobu (je mi 25 let)....

Akne po porodu/pri kojeni (zineryt?)

Dobry den, od puberty trpim na akne, ale vzdy se dalo zvladat kosmetikou nebo...

Akné po ukončení aplikací Depo-Provera

Dobrý den, již jsem zde řešila, za jak dlouho od vysazení antikoncepce Depoprovera...

Akné po užívání kyseliny listové

Dobrý den, již 10 měs. se s manželem snažíme o miminko a 12 měsíců beru kyselinu...

Akné po vysazení antikoncepce

Dobrý den, mám dotaz ohledně antikoncepce. Dříve jsem užívala Diane 35 a poté...

Akné po vysazení antikoncepce

Dobrý den, je ne 38let a na obličeji se mi dělají hnisave vridky plus drobná...

Akné po vysazení antikoncepce

Dobrý den. Přestala jsem brát hormonální antikoncepci (minerva, po nějaké době...

Akné po vysazení HA

Dobrý den, pár měsíců po vysazení HA, bojuji s těžkou formou akné. Momentálně...

Akné po zavedení nitroděložního tělíska

Dobrý večer. Mám tělíska Jaydess a od jeho zavedení pozoruji akné v oblasti...

Akné pod nosem

Dobrý den, dlouhodobě mě trápí problémy s aknózní pletí. Poslední cca 2 roky...

Akné při diabetu

Je mi 26 let a jsem diabetička. Bohužel se mi občas objeví akné. V těchto...

Akné připomínající tvarem bradavici

Dobrý den, opakovaně se mi stávalo, že se mi nad horním rtem z ničeho nic zřejmě...

Akné pupínky v podkoží

Dobrý den akné mám od svých 16-ti teď je mi 21. Trápí mě pupínky které mám téměř...

Akné pupínky v podkoží

Dobrý den akné mám od svých 16-ti teď je mi 21. Trápí mě pupínky které mám téměř...

Akne Rosacea-Ruzovka

Dobry den Pani Doktori, rada bych Vas pozadala o pomoc, jelikoz vsechny standardni...

Akné s křínky

Dobrý den, je mi 17 let a mám akné, jako skoro každý puberťák. Před začátkem...

Akné u dospělé ženy

Dobrý den, obracím se na Vás, neboť už jsem z toho fakt unavená, nešťastná,...

Naposledy přečtené dotazy z poradny

Očkování proti tetanu

Dobrý den, pokousal mě pes, a zjistilo se že mám propadlou tetanovku 17.let....

Na ultrazvuku nevidí plod, ani srdeční ozvy

Dobrý den, jsem podle svých propočtů v 6. týdnu těhotenství. Dítě jsme počali...

Problem otehotnit

dobri den pani dochtorko ctela sem se vas zepta moje kamaratka mi rekla...

Tlak na hrudi, obtížné dýchání

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na Váš názor ohledně mých obtíží. Před dvěma...

Bílý povlak na jazyku

Dobrý den, na začátku srpna jsem měl bílý povlak na jazyku a bolelo mě v krku,myslel...

Léky na odvodnění organismu na předpis

Dobrý den. Ráda bych se touto cestou zeptala, jestli existují nějaké léky...

Problém- penis

Dobrý večer, chtěl bych se zeptat, jestli nevíte, co to může být. Nebolí to,...

Podrážděné vnitřní ucho

Dobrý den, v pondělí to bude 14 dní co jsem byla hospitalizována v nemocnici...

HLP

Dobrý den, je mi 30 let a doktorka mi asi před měsícem sdělila katastrofální...

Černá stolice u dítěte

Prosím o radu.Dítě má 7let a má dlouhodobě černou stolici. Neji maso,sýr,ovoce...

Problém po abscesu v nadvarleti

Dobrý den řozšiřu ještě svuj dotaz měl jsem abscs v nadvarleti řešeno to bylo...

Magnetická resonance

Dobrý den, jsem po operaci skoliozy páteře. Mám v páteři dlouhé titanové...

Snížené jaterní testy

Dobrý den,chtěla jsem se zeptat ,které onemocnění by mohly zapříčinit snížení...

Ucpaný nos

Dobrý večer, trápí mě ucpaný nos, nemožnost dýchat nosem. Vždy jsem měla sklony...

Nespavost

Dobrý den, vzhledem k charakteristice problému prosím o předání dotazu psychiatrovi....

Problém po abscesu v nadvarleti

Vážená paní doktorko děkuji za předešlé odpovědi a dovolte mi ještě další otázku....

Zvětšené lymfatické uzliny

Dobrý den, Mám dotaz syn 6let má zvetsene uzliny a občas si stěžuje na bolest...

Komplikace po TEP kolene, otok

2 mesiace po TEP kolena mám stále na kolene opuch. Cvičila som. Teraz idem na...

Brnění nohy od kolene dolů

Dobrý den, cca pře půl rokem jsem zjistil necitlivost na prostředníku levé...

Bušení srdce a tlak v krku

Dobrý den, nestává se mi to často, tak 2 -3 do měsíce, 1 -2 dny po sobě a pak...

Reklama