Zavřít
uLékaře
Stáhněte si mobilní aplikaci uLékaře.cz
Lékařská poradna a objednání
Nainstalovat
Reklama
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Reklama

Akné po antikoncepci

Gynekologie Jana 25.1.2013

Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o radu. Beru teprve týden antikoncepci lindynette 20. Nikdy jsem nemale problémy s akné. Co jsem začala užívat tuto antikoncepci (týden zpět) udělalo se mi akné na obličeji, zádech i krku. Moje gynekoložka je na 14 dní nemocná, proto se ptám Vás, potřebovala bych s tím co nejdříve něco udělat. Můžu prášky prostě ihned vysadit? Děkuji za odpoved.

Lékař uLékaře.cz
Odpovídá lékař:

Lékař uLékaře.cz

Dobrý den, pokud prášky ihned vysadíte, je možné, že se objeví poruchy menstruačního cyklu a také ihned skončí antikoncepční účinek.

Související dotazy

Akné a antikoncepce
Dobrý den, už 3 měsíc beru antikoncepci Diane 35 užívanou...
Antikoncepce a akne
Dobrý den, ráda bych se zeptala jestli pomáhá HA Artizia...
Antikoncepce a akné
Dobrý den, asi 3/4 roku užívám HA Logest a posleních...
Akné
Dobrý den, od 15 let mě trápí akne, nyní je mi 26 let...
Akné
Dobrý den, prosím vás o radu. Velice nyní bojuji s...
Akne
Dobrý den, V létě jsem byla v Chorvatsku a tam se mi...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Akné na tvářích - narušená rovnováha po ATB, operaci, imunita?

Dobrý den, v mých 21 letech se mi začalo objevovat akné na tvářích ale blíže...

Akné na tvářích, otrklá tvář

Dobry den,chci se zeptat jak vyřešit akné na tvářích. Nedavno se mi tak udelaly...

Akné na zádech

Trápí mě uz asi půl roku akné na zádech. Zkoušela jsem už plno věcí (konopná...

Akné na zádech

Dobrý den, je mi 15 let a mam akne na zadech.Pred tydnem jsem byla u sve doktorky...

Akné na zádech

Dobrý den, mám dotaz ohledně akné na zádech nebo pupínků. Je to už takový...

Akné na zádech

Dobrý den prosim vas mam horni cast tad a oblicej plny pupinku pripominajicich...

Akné na zádech

Dobrý den, již měsíc mě trápí silné podkožní akné po celých zádech, nejprve...

Akné na ženském přirození

Dobrý den, mým problémem jsou pupínky na mém přirození. Mně to hrozně vadí,...

Akné nebo vyrážka na přirození

Dobrý den, asi před třemi dny se mi na přirození objevilo něco jako vřed, výrůstek;...

Akné po antikoncepci

Vážený pane doktore, měla bych dotaz ohledně snášenlivosti antikoncepce - před...

Akne po antikoncepcii, liecba

Dobry den, chcela by som Vas poprosit o nazor. Mam 27 rokov. Antikoncepciu (v...

Akne po kortikoidech

Dobry den, cca pul roku mam diagnostikovanu Crohnovu chorobu (je mi 25 let)....

Akne po porodu/pri kojeni (zineryt?)

Dobry den, od puberty trpim na akne, ale vzdy se dalo zvladat kosmetikou nebo...

Akné po ukončení aplikací Depo-Provera

Dobrý den, již jsem zde řešila, za jak dlouho od vysazení antikoncepce Depoprovera...

Akné po užívání kyseliny listové

Dobrý den, již 10 měs. se s manželem snažíme o miminko a 12 měsíců beru kyselinu...

Akné po vysazení antikoncepce

Dobrý den, mám dotaz ohledně antikoncepce. Dříve jsem užívala Diane 35 a poté...

Akné po vysazení antikoncepce

Dobrý den, je ne 38let a na obličeji se mi dělají hnisave vridky plus drobná...

Akné po vysazení antikoncepce

Dobrý den. Přestala jsem brát hormonální antikoncepci (minerva, po nějaké době...

Akné po vysazení antikoncepce

Dobrý den, brala jsem hormonální antikoncepci cca 9 let a byla jsem smířená...

Akné po vysazení HA

Dobrý den, pár měsíců po vysazení HA, bojuji s těžkou formou akné. Momentálně...

Naposledy přečtené dotazy z poradny

Bílý výrůstek na jazyku

Dobrý den, v příloze zasílám dvě fotografie jazyka , rad bych se zeptal co se...

Čepy na mandlích

Dobrý den, chtěla bych poradit. Už někoklik let mám na mandlích čepy, jdou vidět...

Červené fleky v oblasti kolen

Dobrý den, již delší dobu mě trápí fleky u kolen. Není to nic pravidelného,...

Ředění krve a Alkohol

Dobrý den ... Jsem po artroskopii kolene a dostal jsem léky na ředění krve ......

Krvácení při styku

Dobry den chtěla bych se zeptat cim je zpusobeno krvace co pohlavnim styku....

Condylomata

Dobrý den Jmenuji se David je mi 14 let a nedávno jsem si objevil pupínky na...

Může na slunce při užívání Amoksiklavu?

Dobrý den dceři paní doktorka předepsala Amoksiklav sirup,má podezření na boreliozu. Teploty...

Klacid a nevhodné potraviny

Dobrý den, můj 2letý syn má 2 den Klacid, užívá jej po 12 hod. 2ml. Slyšela...

Hořko v ústech, těžko na žaludku, velké množství slin v ústech

je mi 43let jsem 10let po operaci zlucniku a mam ted problemy horko v ustech...

Bolest hlavy, brnění jazyka, zvracení

Dobrý den, chtěla bych poradit ohledně nepříjemné bolesti hlavy v oblasti spánků...

Zvýšené teploty po infekci

Dobrý den, dcera (6 let) měla 11.2. diagnostikovaný virový zápal plic (týden...

Zápach z úst / čepy na mandlích

Dobrý den, delší dobu mě trápí zápach z úst, způsobený čepy na krčních mandlích....

Bolest ruky po očkování

Dobrý den, prosím o radu.... Byla jsem už 3x na očkování proti encefalitidě,...

Točení hlavy

Dobrý den, trápí mě už asi dva měsíce točení hlavy (například po dlouhém sezení...

Průjem, horečky, nevolnost

Dobrý den, je možné, že u střevní chřipky jsou přítomné i vysoké horečky (nad...

Svědění a pálení pochvy

Dobrý den.. Už asi 4 dny mě pálí a svědí pochva při čůrání to strašně pálí,mám...

Euthyrox a antihypertenziva

Dobrý den,prosím o radu,přes 10 let se užívám Euthyrox /autoimunitní onemocnění/...

ATB a solárium

kdyz beru antibiotika a sla sem do solarka muze se mi neco stat??dekuji

Tmavé fleky kůže

Dobrý den, po oholeni jsem si našel nad penisem na kůži tmavý flek, který...

Vyhřezlá ploténka

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat. Mám subakutní iritačně zánikový LI sy S1...

Reklama