Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Dermatitida

Kožní obtíže Milena 24.4.2017

Od ledna letošního roku se léčím na kožním odd. s dermatitidou v obličeji, byly aplikovány různé masti i N2. Od března se k vyrážce přidaly i záněty očí, které byly na očním oddělení 2x přeléčeny kapkami s kortikoidy a antibiotiky. po vysazení léčby se potíže vrátily za několik dní. Nyní ani kožní, ani oční lékařky upustily od veškeré léčby, oční proto, že je přesvědčená, že potíže s očima souvisí s dermatitidou a kožní proto, že čekám na speciální test na alergii, který ale proběhne až za měsíc, nevím, jak si pomoci, nepoužívám žádnou kosmetiku, omývám obličej jen převařenou vodou, dermatitida svědí, oči mě pálí a jsou zarudlé, nic nepomáhá.Děkuji za odpověď

Odpovídá lékař:

MUDr. Zdeňka Janoušková

Specializace: Praktické lékařství pro dospělé Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Velká Bíteš

Dobrý den. Je mi líto, ale na váš dotaz nelze spolehlivě odpověď, vše by byly jen spekulace....

Pro zobrazení odpovědi lékaře je nutné se přihlásit.
Přihlášení/registrace je zdarma a zabere průměrně 2 minuty.

Související dotazy

Seboroická dermatitida
Seboroická dermatitída nie je infekčné ochorenie, ale...
Seboroická dermatitida
dobry de. mam sebehorickou dermatitidu. muze vzniknout...
Dermatitida
Dobrý den paní doktorko, podle příznaků popsaných...
Dermatitida
Dobrý den, je mi 13 let, což nehraje žádnou roli a...
Dermatitida
Dobrý den, již 3 týden mi přetrvávají obtíže na lýtku...
Dermatitida
Mám dotaz začínám se trosku bát, každý večer mě začne...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Deprex a Trittico

Dobrý den, byl mi nasazen lék Deprex na úzkosti. Je možné brát na noc 50 mg...

Deprex a třezalka

Vážená paní doktorko, začala jsem užívat antidepresiva Deprex. Užívám již delší...

Deprex, Xanax a Menoflavon

Dobrý den, mívám pravidelně měsíčky, ale minulý měsíc jsem je dostala o 5 dní...

Deratizace

Dobrý den, chtěl bych Vás poprosit o radu v záležitosti vlivu deratizace...

Derealizace a depersonalizace

Dobrý den, mám dotaz je mi 17 let a je to 2 roky zpět, co jsem poprvé zkusil...

Derealizace, depersonalizace

Dobrý den, jmenuji se Tereza a můj dotaz je prostý. Existuje někde v republice...

Derealizace/depersonalizace

Dobrý den, Už 3 týdný mě trápí derealizace/depersonalizace, motání a bolest...

Dermartitida

Dobrý den, na ploskách nohou se mi dlouhodobě (ale jen občasně) tvoří pupínky,...

Dermaticka seborea

Dobry den , byla mi diagnostikovana dermaticka seborea ale nemoc tak nejak drzim...

Dermatilománie

Dobrý den, už od mala se různě po těle škrábu. Je o i tím, že mám atopický ekzém...

Dermatitida

Dobrý den udělala se mi skvrna v podpaždí nevím Co to je mám strach aby to nebylo...

Dermatitida

Dobrý den pani doktorko, Prosím o informaci jaký krém (bez kortikoidů) je možné...

Dermatitida

Dobry den prosim o radu o co by se mohlo jednat dekuji moc ..posilam fotku

Dermatitida

Dobrý den,syna už asi 3mesice trápí kožní potíže,viz.foto.Pred Vánoci jme navštívili...

Dermatitida

hezky den, jiz delsi dobu mne trapi jak esteticky, tak i svou svedivosti vyrazka...

Dermatitida

Dobry den, uz delsi dobu mam problemy s osypkama na brade, lekar mi predepsal...

Dermatitida

Mám dotaz začínám se trosku bát, každý večer mě začne svedet zápěstí kde mám...

Dermatitida

Dobrý den, velmi vás prosím o radu. Od ranného dětství trpím dermatitidou, vždy...

Dermatitida

Dobrý den, chtěl bych se zeptat na možnost původu vyrážky, která se mi objevila...

Dermatitida

Dobrý večer prajem. Chcela by som vás poprosiť o radu. Včera som si na zadocku...