Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Kožní obtíže

Kožní obtíže Klára 10.11.2018

Dobrý den,
již dva roky se potýkám s periorální dermatitidou, kterou mi vyvolala kortikoidní mast Elocom. V průběhu této doby jsem prošla kožními ordinacemi a vyzkoušela opravdu snad téměř vše: zero terapii, po té ichtamolovou pastu, zinkovou mast, Metronidazol, Entizol tbl., antibiotika, Jarischův roztok, Rozex krém, bariérové krémy, Eliedel krém, lékárenskou kosmetiku, denně si myji pleť kojeneckou vodou...Došlo ke zmírnění projevů, avšak nikdy ne ke zhojení. Ze zoufalství jsem vyzkoušela tento přípravek:

http://www.medicatus.cz/lecebna-kosmetika/ozonid-o-three-2/

V různých recenzích a diskuzích na internetu jsem se dočetla že se stav pokožky po aplikaci napřed zhorší, ale pak dojde k postupné úzdravě. Nyní si tento olej mažu jen na noc na postiženou oblast celé brady už týden a moje pleť se rapidně zhoršila, kůže je doslova rudá, pálí a neustále se olupuje, tvoří se kůže nová, sloupne se a tak pořád dokola. Ráda bych se zeptala na Váš odborný názor jestli v aplikaci vytrvat, nebo přestat. Papulky charakteristické pro PD vznikají o hodně méně, ale to šílené zarudnutí a loupání je opravdu psychicky dost zdrcující. Opravdu si už nevím rady.
Děkuji předem za Vaši pomoc.

Odpovídá lékař:

MUDr. Dagmar Doležalová

Specializace: Praktické lékařství pro dospělé Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé Brno

Dobrý den, pálení by nemělo být, neboť olivový olej s ozonidy se používá kromě jiného p...

Pro zobrazení odpovědi lékaře je nutné se přihlásit.
Přihlášení/registrace je zdarma a zabere průměrně 2 minuty.

Odpovídá lékař:

MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dětské kožní (dermatovenerologie), Korektivní dermatologie Pracoviště: Poliklinika Anděl - Dermatovenerologie

Rozhodně bych doporučovala přípravek vysadit. Z dlouhodobého hlediska s ohledem na rizika pro v...

Pro zobrazení odpovědi lékaře je nutné se přihlásit.
Přihlášení/registrace je zdarma a zabere průměrně 2 minuty.

Související dotazy

Kožní obtíže
Dobrý den, prosím Vás mám kožní řasu u konečníku....
Kožní obtíže
Dobrý den, asi před týdnem se mi u zadku objevila tato...
Kožní obtíže
Dobrý den, mám kožní problémy od října 2016, kde jsem...
Kozní obtíže
Dobry den, kolem penisu na predkozce se mi delaji bile...
Kožní obtíže
Dobry den, no obtize uz mam asi pul roku a porad se...
Kožní obtíže
Dobrý den, pod očima se mi udělala vyrážka/možná ekzém,...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Kožní obtíže

Dobrý den,již dlohodobě trpím ekzémy,teď se problém zhoršil svěděním očí a vyrážkou...

Kožní obtíže

Dobrý den , dnes jsem byl na odstranění pihy v oblasti levého obličeje a udělalo...

Kožní obtíže

A když to pořádně roztahnu tak tam mám všude praskliny a jsou krvaví a když...

Kožní obtíže

Flek na ruce, s hrbolky, trochu tvrdé, potíže cca 3 týdny až 1 měsíc, nic na...

Kožní obtíže

Dobrý den, chtěl bych se zeptat... již delší dobu se mi pravidelně dela na penisu...

Kožní obtíže

Dobry den. Co to je a jak to odstranit? Dekuji

Kožní obtíže

Dobrý den, již delší dobu (cca 6 měsíců) mě trápí červené pupínky na intimních...

Kožní obtíže

Dobrý den, před několika týdny se mi v oblasti třísel objevily tyto zarudlé...

Kožní obtíže

Dobry den, preed dvoma tyzdnami sa mi vyhodili akoby vyrazky, alebo male vredy...

Kožní obtíže

Dobrý den, na dovolené v tropické oblasti se mi na vnějším pysku objevil 3-5mm...

Kožní obtíže

Dobrý den, minulý rok se mi v hlavě začali dělat boláky tak jsem s tím šel ke...

Kožní obtíže

Dobrý den, jsem v zahranici na dovolene a potrebuji poradit s problemem. Na...

Kožní obtíže

Posielam Vám fofografiu k dotazu. Doplnění informací z předešlého dotazu: Na...

Kožní obtíže

Dobrý den, již jsem se jednou ptala, ale bylo mi řečeno, že o hemeroidy nejspíše...

Kožní obtíže

Dobrý den, V oblasti hýžďí, varlat se mi objevila “vyrážka”. Nebolí, občas...

Kožní obtíže

Dobry den,uz prez tri mesice me svedi cele tělo,kdekoliv kdykoliv. Kdyz se poskrabu...

Kožní obtíže

Již několik týdnů mě hrozně svědí kůže, po celý den, na některých místech mam...

Kožní obtíže

Dobrý den, začlo to neškodný malým koutkem a strupem v nose ...14dni zpátky...

Kožní obtíže

Dobrý deň, už dva roky (myslím, že od pôrodu) ma trápi svrbenie (svědění) konečníku....

Kožní obtíže

Dobrý den. Cca před 10 dny se mi na noze objevil červený flek, který se trochu...