Reklama
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Reklama

Menstruace po vysazení antikoncepce

Gynekologie Kateřina 28.1.2017

Dobrý den, měla bych dotaz ohledně vysazení antikoncepce a menstruace. Antikoncepci jsem brala 10 měsíců (červenec-květen) a od vysazení jsem stále nedostala menstruaci, už to bude 8 měsíců bez menstruace. Mám se obrátit na sveho gynekologa nebo ještě vyčkávat? V mém okolí jsem se setkala s reakcemi, že je to běžné, že se to občas stává a dokonce u někoho doba bez menstruace byla jeden rok či kousek po.
Děkuji za odpověď.

MUDr. Lucie Hasalíková
Odpovídá lékař:

MUDr. Lucie Hasalíková

Specializace: Praktické lékařství Pracoviště: Praktický lékař, Nový Jičín

Dobrý den Kateřino, ano po vysazení antikoncepce trvá tělu než se dostane do normálního režimu, než začne správně produkovat hormony a ovulovat, někdo má menses již první cyklus někdo až za rok. Není se čeho obávat, ale 8 měsíců je již dlouhá doba, tak jak tak by jste po půl roce po vysazení měla dorazit na kontrolu ke svému gynekologovi, tudíž doporučuji objednat se. S pozdravem Dr. Hasalíková

Související dotazy

Chybějící menstruace po vysazení antikoncepce
Dobrý den , v prosinci roku 2016 jsem vysadila po...
Vynechání menstruace po vysazení antikoncepce
Dobrý den, řeším momentálně situaci s vynecháním menstruace...
Cyklus po vysazení antikoncepce
Dobrý den, mám dotaz ohledně vysazení antikoncepce....
Nepravidelná menstruace po vysazení antikoncepce
Dobrý den.. je mi 18 let a před 3 měsíci jsem vysadila...
Vysazení antikoncepce
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli nevadí, že...
Vysazení antikoncepce a menstruace
Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Už 2 roky beru antikoncepci...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Menstruace po vysazení antikoncepce

Dobrý den, po 13 letech jsem vysadila antikoncepci (Mercilon). První mentruaci...

Menstruace po vysazení antikoncepce

Dobrý den, 28.2. tohoto roku jsem dobrala poslední platíčko antikoncepce. Menstruaci...

Menstruace po vysazení antikoncepce

Dobrý den chtěla jsem se zeptat, když jsem 2 roky brala HA vreya a 11.února...

Menstruace po vysazení antikoncepce

Dobrý den mám dotaz brala jsem antikoncepci YAZ. 21.2.jsem si vzala poslední...

Menstruace po vysazení antikoncepce

Dobrý den, mám dotaz ohledně menstruace po vysazení antikoncepce. Dříve jsem...

Menstruace po vysazení antikoncepce

Dobrý den, před létem jsem si kvůli dovolené nechala nasadit antikoncepci, kterou...

Menstruace po vysazeni antikoncepce

Dobrý den, před 40 dny jsem vysadila antikoncepci (v té době i kontrola u...

Menstruace po vysazení antikoncepce

Dobry den. Minulý měsíc jsem vysadila antikoncepci Sunya. Mestruace prisla...

Menstruace po vysazení antikoncepce

Dobrý den, brala jsem antikoncepci Bonadea,ale nebylo mi po ní psychicky ani...

Menstruace po vysazení antikoncepce

Dobrý den! Chtěla jsem se zeptat,před měsícem jsem vysadila HA-Lunafem (brala...

Menstruace po vysazení Depoprovery

Dobrý den, pane doktore, je mi 37 let a před rokem jsem vysadila Depoproveru,...

Menstruace po vysazeni ha

Dobry den, je mi 26 let, v prosinci jsem vysadila antikoncepci, chtela bych...

Menstruace po vysazení HA

Dobrý den, je mi 32 a po 12-letech jsem teď před měsícem vysadila HA Diane35....

Menstruace po vysazení HA

Dobrý den, den 26.6.jsem vysadila HA a MS jsem měla 27.6., od té doby jsem jen...

Menstruace po vysazení Ha

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat.. Jsem 14m po porodu (nebojím už pres půl roku),...

Menstruace po vysazení HAC

Dobrý den, téměř před rokem jsem vysadila antikoncepci. Mám problémy se zpožděním...

Menstruace po vysazení HAK

Dobrý den, pane doktore, v lednu jsem po 7 letech vysadila HAK, cyklus se od...

Menstruace po vysazení HAK

Dobrý den, 2-3 roky jsem brala HA po roce a půl jsem na měsíc přestala a menstruace...

Menstruace po vysazení HAK

Dobrý den. Před více než čtyřmi měsíci jsem vysadila HAK. Můj gynekolog mi řekl,...

Menstruace po vysazení HAK

Dobrý den, ze zdravotních důvodů musím vysadit hormonální antikoncepci. Dobrala...

Naposledy přečtené dotazy z poradny

Slzení očí

Dobrý den. Jsem už na nervy. Posledních několik měsíců mě hrozně otravuje slzení...

"Bílé kousky" v moči

Dobrý den, chtěl bych se poradit ohledně ,,něčeho" v moči. Odpoledne jsem...

Křupání v rameni

Dobrý den, již téměř rok mě trápí křupání v levém rameni, v oblasti pod lopatkou....

Jít naočkování při růstu zubů?

Dobrý den. Tento týden máme jít na první dávku očkování povinné hexavakcíny...

Vyrážka na končetinách

Dobrý den, potřebovala bych zjistit od čeho mám na rukou a nohou pupinky, zasílam...

Vynechaná pilulka v 1. týdnu užívání antikoncepce

Dobrý den pane doktore Zapomněla jsem si vzít 4. tabletu v balení. Měla jsem...

Zlomenina kotníku

Dobrý den měla jsem zlomený vnitrni kotník a muselo se to řešit operací mám...

Přeskakování v kyčli

Dobrý den, pane doktore. Po úraze kolene, následném znehybnění a operaci, která...

D-dimery

Dobrý den, pane doktore. Je mi 30, 2 malé děti. Rok mi bylo slabo jako na chřipku,...

Už nějaký čas mne občas poboliva klitoris

Dobrý den, už nějaký čas mne občas poboliva klitoris (resp. žaludovite zakončení)...

Vdechnutí azbestu

Dobrý den, chci se zeptat zda je závažné, když jsem asi 2 hodiny pracoval s...

Brnění,vnitřní třes

Dobrý den, před půl rokem mi začaly potíže.Brnění končetin,třes,celkovy neklid,bolest...

Popraskaný jazyk

Dobrý den, několikrát do měsíce (ale je to různé) se mi na jazyku dělávají...

Cervenani az fialoveni chodidla a lytka a otekani kotniku

Dobry den uz sem zde psal 3x ted pisi ohledne porad stejneho problemu a to je...

Doživotní užívání warfarinu

Dobrý den, chci se zeptat, zda se musí Warfarin brát doživotně nebo jeho...

Týdenní pauza

Dobrý den. Před braním antikoncepce (belara) jsem měla nepravidelnou menstruaci....

Narušená psychika - točení hlavy, brnění končetin, svalová slabost

Vážená paní doktorko, cca před 2 měsíci se mi začala lehce točit hlava, poté...

Bolest ucha

Dobrý den, dneska ráno mě začalo bolet ucho a moje sestry šli akorád k doktorovi...

Vykašlání krve při nachlazení

Dobrý den, nedávno jsem vykašlal při nachlazení hleny s krví, ale jen po ránu,...

Vada koagulace

Dobrý den. Před pár dny jsem položil dotaz ohledně omezení spojených s trombofilní...

Reklama
Zavřít