Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Menstruace po vysazení antikoncepce

Gynekologie Kateřina 30.1.2017

Dobrý den, měla bych dotaz ohledně vysazení antikoncepce a menstruace. Antikoncepci jsem brala 10 měsíců (červenec-květen) a od vysazení jsem stále nedostala menstruaci, už to bude 8 měsíců bez menstruace. Mám se obrátit na sveho gynekologa nebo ještě vyčkávat? V mém okolí jsem se setkala s reakcemi, že je to běžné, že se to občas stává a dokonce u někoho doba bez menstruace byla jeden rok či kousek po.
Děkuji za odpověď.

avatar-placeholder
Odpovídá lékař:

Dobrý den Kateřino, ano po vysazení antikoncepce trvá tělu než se dostane do normálního rež...

Pro zobrazení odpovědi lékaře je nutné se přihlásit.
Přihlášení/registrace je zdarma a zabere průměrně 2 minuty.

Související dotazy

Chybějící menstruace po vysazení antikoncepce
Dobrý den , v prosinci roku 2016 jsem vysadila po...
Vynechání menstruace po vysazení antikoncepce
Dobrý den, řeším momentálně situaci s vynecháním menstruace...
Nepravidelná menstruace po vysazení antikoncepce
Dobrý den.. je mi 18 let a před 3 měsíci jsem vysadila...
Cyklus po vysazení antikoncepce
Dobrý den, mám dotaz ohledně vysazení antikoncepce....
Vysazení antikoncepce
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli nevadí, že...
Vysazení antikoncepce a menstruace
Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Už 2 roky beru antikoncepci...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Menstruace po vysazení antikoncepce

Dobrý den, po 13 letech jsem vysadila antikoncepci (Mercilon). První mentruaci...

Menstruace po vysazení antikoncepce

Dobrý den, 28.2. tohoto roku jsem dobrala poslední platíčko antikoncepce. Menstruaci...

Menstruace po vysazení antikoncepce

Dobrý den chtěla jsem se zeptat, když jsem 2 roky brala HA vreya a 11.února...

Menstruace po vysazení antikoncepce

Dobrý den mám dotaz brala jsem antikoncepci YAZ. 21.2.jsem si vzala poslední...

Menstruace po vysazení antikoncepce

Dobrý den, mám dotaz ohledně menstruace po vysazení antikoncepce. Dříve jsem...

Menstruace po vysazení antikoncepce

Dobrý den, před létem jsem si kvůli dovolené nechala nasadit antikoncepci, kterou...

Menstruace po vysazeni antikoncepce

Dobrý den, před 40 dny jsem vysadila antikoncepci (v té době i kontrola u...

Menstruace po vysazení antikoncepce

Dobry den. Minulý měsíc jsem vysadila antikoncepci Sunya. Mestruace prisla...

Menstruace po vysazení antikoncepce

Dobrý den, brala jsem antikoncepci Bonadea,ale nebylo mi po ní psychicky ani...

Menstruace po vysazení antikoncepce

Dobrý den! Chtěla jsem se zeptat,před měsícem jsem vysadila HA-Lunafem (brala...

Menstruace po vysazení Depoprovery

Dobrý den, pane doktore, je mi 37 let a před rokem jsem vysadila Depoproveru,...

Menstruace po vysazeni ha

Dobry den, je mi 26 let, v prosinci jsem vysadila antikoncepci, chtela bych...

Menstruace po vysazení HA

Dobrý den, je mi 32 a po 12-letech jsem teď před měsícem vysadila HA Diane35....

Menstruace po vysazení HA

Dobrý den, den 26.6.jsem vysadila HA a MS jsem měla 27.6., od té doby jsem jen...

Menstruace po vysazení Ha

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat.. Jsem 14m po porodu (nebojím už pres půl roku),...

Menstruace po vysazení HAC

Dobrý den, téměř před rokem jsem vysadila antikoncepci. Mám problémy se zpožděním...

Menstruace po vysazení HAK

Dobrý den, pane doktore, v lednu jsem po 7 letech vysadila HAK, cyklus se od...

Menstruace po vysazení HAK

Dobrý den, 2-3 roky jsem brala HA po roce a půl jsem na měsíc přestala a menstruace...

Menstruace po vysazení HAK

Dobrý den. Před více než čtyřmi měsíci jsem vysadila HAK. Můj gynekolog mi řekl,...

Menstruace po vysazení HAK

Dobrý den, ze zdravotních důvodů musím vysadit hormonální antikoncepci. Dobrala...