Zavřít
uLékaře
Stáhněte si mobilní aplikaci uLékaře.cz
Lékařská poradna a objednání
Nainstalovat
Reklama
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Reklama

Padání vlasů

Vnitřní lékařství Kateřina 7.3.2017

Dobrý den, chtěla bych prosím zeptat. Asi před půl rokem jsem přestala užívat antikoncepci. Nyní mi začaly padat vlasy. Používám pouze přírodní barvu na vlasy. Jinak jsem kosmetiku nezměnila. Může tu být spojitost? Velmi děkuji za odpověď.

Odpovídá lékař:

MUDr. Zdeňka Janoušková

Specializace: Praktické lékařství pro dospělé Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Velká Bíteš

Dobrý den. Žádná oficiální prohlášení a studie ohledně toho, co se ptáte neexistují. Nikde žádný výrobce neuvádí, že po vysazení antikoncepce začnou padat vlasy. Rovněž množství hormonů v tabletách je velmi malé, takže by fyziologicky vliv na padání vlasů být neměl. Za období své praxe jsem se již setkala s tím, že si na stejný problém žena stěžovala. S pozdravem dr. Janoušková

Související dotazy

Padání vlasů
Dobrý den je možné umřít, když používám minoxidil na...
Padání vlasů
Dobrý den, mám jemné a ne příliš husté vlasy. Již...
Padání vlasů
Dobrý den, již přes rok řeším padání vlasů a zvýšený...
Padání vlasů u čtyřletého dítěte
Dobrý den, chtěla jsem Vás požádat o radu ohledně padání...
Akne a padání vlasů
Dobrý den, mám několik příznaků:akne,občasné padání...
Padání vlasů
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je normální že...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Padání vlasů

Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Mám problém s řídnutím vlasů. Nikdy jsem tedy...

Padání vlasů

Dobrý den, mám k Vám dotaz týkající se štítné žlázy a padání vlasů. V červenci...

Padání vlasů

Dobrý den pane doktore, je mi 21 let a za poslední dva roky mi značně prořídly...

Padání vlasů

Dobrý den paní doktorko, před 3 lety mi byla zjištěna snížená funkce štítné...

Padání vlasů

Dobrý den, dcera ( 27 let ) trpí autoimunitním onemocněním štítné žlázy, pro...

Padání vlasů

Dobrý den, Už tři měsíce mi extrémně padají vlasy. Kazdy den je plny polštář,...

Padání vlasů

Po Miluritu mi padají vlasy,čím ho nahradit?Nemám dnu,ale vzhledem k výsledkům...

Padání vlasů

Dobrý den,padají mi již několik let cca 7 vlasy. Vždy jsem to řešila vitamíny...

Padání vlasů

Dobrý den, už přes 14-dní mi padají hodně vlasy a mám je řidší. Beru už 3 měsíce...

Padání vlasů

Dobrý den, před čtyřmi roky jsme se přestěhovali do bytu postaveného asi 50...

Padání vlasů

Dobrý den, v posledních dnech jsem si všimnul, že mi více vypadávají vlasy...

Padání vlasů

Co bývá příčinou náhlého vypadávání vlasů ?Můj problém trvá již 4, měsíc. Při...

Padání vlasů

Dobrý den, je mi 17 let a mám pocit že mi začínají řídnout vlasy.Viděl jsem...

Padání vlasů

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda mohu užívat Revalid a ampule od Vichy,...

Padání vlasů

Dobrý den, je mi 22 let a v posledních týdnech jsem zaznamenala vyšší vypadávání...

Padání vlasů

Dobrý den, několik let jsem užívala hormonální antikoncepci Yadine ale před...

Padání vlasů

Dobry den, jiz 5 mesicu mne trapi nadmerne padani vlasu, velmi problematicka...

Padání vlasů

DObrý den,mám dlouhé vlasy a velmi mi padají.Ráno si je češu a vypadají mi vlasy,odpoledne...

Padání vlasů

Dobrý den, chci Vás požádat o radu, byly mi zjištěny na biochemii v tele zvýšené...

Padání vlasů

Dobry den,uz nekolik let me trapi padani vlasu. Vsechna vysetreni jsou v poradku.Zacalo...

Naposledy přečtené dotazy z poradny

Abnormální ztráta hmotnosti

Dobrý den, v únoru jsem vážil ještě 80 kg a nyní se pohybuji na 68,8 kg. Přičemž...

Psychika

Dobré ráno.V listopadu jsem začala užívat Citalec 10 mg,ten mi zabral asi po...

Svědění pochvy a krev

Dobrý den, už delší dobu, mám šilené svědění a občas mám na toaletáku po více...

Stálý pocit potřeby močení

Dobrý den, před dvěma dny se mi z ničeho nic stala divná věc. Pořád mám pocit,...

Menstruace, koupání bez tampónu

Dobrý den, jsem na dovolené a dostala jsem menstuaci. Tampony jsem nikdy nepoužívala,...

Pocit plnosti břicha

Dobrý den, již třetím týdnem mě trápí pocit plného břicha a občasné bolesti...

Invalidí důchod po operacích páteře

Dobrý den moje hlavní diagnoza je Cervikobrachiální syndrom jsem již po druhé...

Boreliosa

Dobrý den, chci se zeptat, jestli by to mohla být borelióza. Moje doktorka...

Chronická bolest v krku

Dobrý den, již 9 měs.mám stále bolesti v krku,které se čím dál více stupňují,je...

Hnědý výtok a sražené kousky krve místo nemstruasce

Dobrý den, mám dotaz.. posledního půl roku užívám antikoncepci (Jangee) a jelikož...

Neurinom

Dobrý den, můj syn (7 let) podstoupil v r. 2004 radikální odstranění ependymomu...

Tvrdé bulky v bradavkách

Dobrý den, již delší dobu na sobě pozoruji tvrdé bulky v bradavkách, nejdříve...

Psychika

Dobry den, trpim na neurogennu tetaniu. Mam priserne zachvaty, telo ako v ohni,...

Během měsíčků mi s odchodem krve odchází i chuchvalce tmavé sražené krve

Dobrý den, vážená poradno, během měsíčků mi s odchodem krve odchází i chuchvalce...

Bulka u vaginy

Dobrý den mé ceři je 14 let a oběvila se jí malá boulička uplně nahoře vagíny....

Nepříjemné tlaky v hlavě

Dobry den, jiz par let se peru s neprijemnymi tlaky v hlave. Tyto tlaky se drive...

Na vnitřní straně stehen pupínky připomínající akné

Dobrý den, před dvěma dny jsem měl nechráněný sex s jistou slečnou. Hned...

Škrábnutí od psa

Dobrý den, mám dotaz za mého syna. Má očkovaného psa on se popřál s kočkou a...

Polyneuropatie

Dobrý den,mám polyneuropatii 4 roky,postižené dolní končetiny,brnění,pálení...

Červené pruhy sražené krve

Dobrý den, prosím o radu. Cca před rokem se mi začaly dělat tyto pruhy, byl...

Reklama