Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Padání vlasů

Kožní obtíže Marketa 1.6.2019

Dobrý den,padají mi již několik let cca 7 vlasy. Vždy jsem to řešila vitamíny v podobě Dona hair nebo jinou výživou na vlasy. Za poslední léta mám již výrazný úbytek vlasů. Za poslední dobu se mi padání výrazně zhoršilo a byla jsem na kožní kde mi dělali odběry krve a vše bylo v pořádku. Dostala jsem vodičku na vlasy a masíruje. Začala jsem používat šampon na padání vlasů Milva. Je to teď cca dva týdny co používám vodičku od kožní,nový šampon,methionin tabletku denně + B-komplex. Řekla bych,že vidím změnu při česání a mytí vlasů. Vlasy nevěnují ani nežehlíme jen se musím min.jednou měsíčně barvit odrostly. Chtěla jsem se zeptat jestli při tak výrazném padání vlasů,kdy je vidět jasný úbytek v hustotě po celé hlavě a pěšinka již je výrazně prořídlá je možné,že se mi hustota opět vrátí a vlasy začnou dorůstat + jestli by pomohla vlasová terapie v podobě injekci pro podporu růstu nových vlasů a případně jestli z touto metodou máte zkušenost. Dekuji

Odpovídá lékař:

MUDr. Dagmar Doležalová

Specializace: Praktické lékařství pro dospělé Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé Brno

Dobrý den, o se týče léčby padání vlasů předám Váš dotaz ke zodpovězení specialistovi....

Pro zobrazení odpovědi lékaře je nutné se přihlásit.
Přihlášení/registrace je zdarma a zabere průměrně 2 minuty.

Odpovídá lékař:

MUDr. Hana Šulcová MBA

Specializace: Dětské kožní (dermatovenerologie), Korektivní dermatologie Pracoviště: DermaEsthetic

Dobrý den, zdravím Vás a děkuji za dotaz.
Bohužel takto Vám nejsem schopna odpovědět, potř...

Pro zobrazení odpovědi lékaře je nutné se přihlásit.
Přihlášení/registrace je zdarma a zabere průměrně 2 minuty.

Související dotazy

Padání vlasů
Dobrý den je možné umřít, když používám minoxidil na...
Padání vlasů
Dobrý den, mám jemné a ne příliš husté vlasy. Již...
Padání vlasů
Dobrý den, již přes rok řeším padání vlasů a zvýšený...
Padání vlasů u čtyřletého dítěte
Dobrý den, chtěla jsem Vás požádat o radu ohledně padání...
Akne a padání vlasů
Dobrý den, mám několik příznaků:akne,občasné padání...
Padání vlasů
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je normální že...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Padání vlasů

Dobrý den, je mi 19 let a začaly mi padat vlasy. Pokaždé když si prohrábnu vlasy...

Padání vlasů

Dobrý den, přibližně 3 týdny mě trápí extrémní vypadávání vlasů. O polovinu...

Padání vlasů

Dobrý den, mám problém s padáním a následně dorůstáním vlasů,tvoří se mi holá...

Padání vlasů

Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Mám problém s řídnutím vlasů. Nikdy jsem tedy...

Padání vlasů

Dobrý den, mám k Vám dotaz týkající se štítné žlázy a padání vlasů. V červenci...

Padání vlasů

Dobrý den pane doktore, je mi 21 let a za poslední dva roky mi značně prořídly...

Padání vlasů

Dobrý den paní doktorko, před 3 lety mi byla zjištěna snížená funkce štítné...

Padání vlasů

Dobrý den, dcera ( 27 let ) trpí autoimunitním onemocněním štítné žlázy, pro...

Padání vlasů

Dobrý den, Už tři měsíce mi extrémně padají vlasy. Kazdy den je plny polštář,...

Padání vlasů

Po Miluritu mi padají vlasy,čím ho nahradit?Nemám dnu,ale vzhledem k výsledkům...

Padání vlasů

Dobrý den, už přes 14-dní mi padají hodně vlasy a mám je řidší. Beru už 3 měsíce...

Padání vlasů

Dobrý den, před čtyřmi roky jsme se přestěhovali do bytu postaveného asi 50...

Padání vlasů

Dobrý den, chtěla bych prosím zeptat. Asi před půl rokem jsem přestala užívat...

Padání vlasů

Dobrý den, v posledních dnech jsem si všimnul, že mi více vypadávají vlasy...

Padání vlasů

Co bývá příčinou náhlého vypadávání vlasů ?Můj problém trvá již 4, měsíc. Při...

Padání vlasů

Dobrý den, je mi 17 let a mám pocit že mi začínají řídnout vlasy.Viděl jsem...

Padání vlasů

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda mohu užívat Revalid a ampule od Vichy,...

Padání vlasů

Dobrý den, je mi 22 let a v posledních týdnech jsem zaznamenala vyšší vypadávání...

Padání vlasů

Dobrý den, několik let jsem užívala hormonální antikoncepci Yadine ale před...

Padání vlasů

Dobry den, jiz 5 mesicu mne trapi nadmerne padani vlasu, velmi problematicka...