Zavřít
uLékaře
Stáhněte si mobilní aplikaci uLékaře.cz
Lékařská poradna a objednání
Nainstalovat
Reklama
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Reklama

Padání vlasů

Endokrinologie Petra 7.2.2012

Dobrý den,paní doktorko prosím poraďte.Již rok jsem po operaci štítné žlázy a neustále řeším padání vlasů.Jsem zdravá po všech stránkách,veškeré krevní testy v pořádku dle kožní lékařky,ale vlasy padají dál.Já sama cítím,že to bude zřejmě kvůli špatnému dávkování mých léků.Do dnešního dne jsem ještě nenašla svojí hormonální hladinku.Zkouším a čekám,vždy vlasy pomalu padat přestanou,ale tak týden a potom opět pomalu začínají padat,takže dávku změním a opět se to opakuje,nějakou dobu nepadají a potom pomaloučku opět začínají a já už si nevím rady.Momentálně beru euthyrox 100 a třikrát týdně 125.Když jsem začínala tak 100 bylo málo a 125 hodně,takže jsem si to začala sama kombinovat,abych se cítila dobře a i moje lékařka tvrdí,že já musím vědět jak se cítím,takže si mohu léky sama nakombinovat.Podle krevních testů mám hladinku v pořádku,ale mám pocit,že nejsou tak přesné....Krom vlasů mi padají i řasy.Možná se mýlím.Paní doktorko jak dlouho musím léky v určité dávce brát,abych věděla zda jsou pro mě ty pravé a jak správně svoji hladinku hormonů najít?Mám pocit,že to je běh na dlouho trať.Moc děkuji za odpověď a mějte hezký den.Petra

Lékař uLékaře.cz
Odpovídá lékař:

Lékař uLékaře.cz

Dobrý den,
bohužel vám víc, než co vám poradila paní doktorka, poradit nedokážu. Nejlépe je opravdu dát na"signály těla" a dávku si upravovat ve vašem případě dle aktuálního stavu a pocitu.
Vlasy jsou odrazem stavu celého organismu, možná vám chybí nějaký důležitý stopový prvek. Nezkoušela jste nějaké vitamíny s minerály? Na škodu by možná také nebyla detoxikační kůra - výborný a prověřený je Jančův ledvinový čaj, který můžete popíjet denně, dokud vám chutná.
Přeji hodně štěstí

Související dotazy

Padání vlasů
Dobrý den je možné umřít, když používám minoxidil na...
Padání vlasů
Dobrý den, mám jemné a ne příliš husté vlasy. Již...
Padání vlasů
Dobrý den, již přes rok řeším padání vlasů a zvýšený...
Padání vlasů u čtyřletého dítěte
Dobrý den, chtěla jsem Vás požádat o radu ohledně padání...
Akne a padání vlasů
Dobrý den, mám několik příznaků:akne,občasné padání...
Padání vlasů
Dobrý den,mám problém s padáním vlasů.Jsem v přechodu,užívám...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Padání vlasů

Dobrý den, je mi 18 let, hodně mi prořídly vlasy, každý den si je počítám a...

Padání vlasů

Dobrý den.Před měsícem mi začaly padat vlasy,Hlavně padají po umytí hlavy,kdy...

Padání vlasů

Dobrý den, před cca 2 týdny jsem si začal všímat, kolik vlasů mi vypadává...

Padání vlasů

Dobrý den, dlouhodobě řeším problémy s pokožkou hlavy. Je červená, svědí, jako...

Padání vlasů

Dobry den! V novembri 2017 mi bola diagnostikova mononukleoza ked mi opuchli...

Padání vlasů

Našla jsem si ve vlasech kolečko velké asi jako dvacetikoruna,z kterého mi zcela...

Padání vlasů

Dobry den je mmi 26 let tak před dvěma mesici sem si vsiml ze mi padaji vice...

Padání vlasů

Dobrý den, mám problém, který mě trápí necelý rok a zatím jsem ještě u lékaře...

Padání vlasů

Dobrý den, prosím Vás jsem dva roky po gynekologické operaci , odstranění dělohy....

Padání vlasů

Dobrý večer.Trápí mě vypadávání vlasů a svědění hlavy.Nejvíc mě hlava svědí,když...

Padání vlasů

hezkdy den, od malicka jsem mela hrivu na hlave, krasné, kudrnané, husté vlasy...

Padání Vlasů

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, co mám dělat, kdyz mi vypadávají vlasy. Mám...

Padání vlasů

Dobrý den,paní doktorko jsem po operaci štítné žlázy asi dva měsíce.Měsíc a...

Padání vlasů

Dobrý den. Chtěla jsem se zeptat: hodně mi vypadávají vlasy, dříve jsem na to...

Padání vlasů

Dobrý den, chci se zeptat . Od ledna mi začali vlasy dost padat a nejvíc...

Padání vlasů

Dobrý den, mám jemné a ne příliš husté vlasy. Již 5 měsíců pozoruji zvýšené...

Padání vlasů

Dobrý den, ráda bych se zeptala na možnost zmírnění problému s nadměrným vypadáváním...

Padání vlasů

Dobré odpoledne, dnes jsem byla na vyšetření štítné žlázy z krve jako samoplátce...

Padání vlasů

Dobrý den je mi 16 let a zničeho nic mi začaly padat vlasy dokonce mám asi na...

Padaní vlasu

Dobry den chtěla bych se jen poptat jaky přípravek bybyl vhodný na padaní vlasu.moje...

Naposledy přečtené dotazy z poradny

Třes rukou, mravenčení po těle, únava, permanentní stres

Dobry den je mi 26 let od lonskeho rikna jsem byl v pernamentnim stresu pote...

Dyspeptické potíže

Dobrý den, už asi 6 týdnů mám střevní potíže. Jedná se o plynatost, bublání...

Polycytemie

Dobrý den, můj bratr má podezření na onemocnění "Polycytemie". Po...

Bolest na levé straně břicha

Dobrý den, poslední dobou se mi po jídle, nebo při větší plynatosti stává,...

Červené tečky kůže

Dobry den,chtela bych se zeptat prosim co to je?zacali se mi na kuzi delat cervene...

Lizani konecniku

Dobry den, zajimalo by me, jestli lizani konecniku patri mezi rizikove sexualni...

Záblesky před očima

Dobrý den už posledních deset dní mě trápí blikání před očima a trochu rozmazané...

Zvýšené RDW-CV v krvi

Dobrý den, byla jsem darovat krev a měla jsem zvýšenou hodnotu RDW-CV (15.5%)....

Oralni sex s prostitutkou

Dobry den, dnes jsem poprve zkusil navstivit prostitutku na privatu. Prisel...

Hnědá skvrna na obličeji

Dobry den, uz delší dobu mam na obličeji hnědou skvrnku, ktera se nijak neprojevuje,...

Alergie na lokální anestetika

Dobry den pan doktor, mam dotaz, ktery se tyka alergii na lokalni anestetika....

Popraskaná Kůže na žaludu Penisu

Dobrý den. Už delší dobu přemýšlím nad tím, co můžu mít s penisem,přesněji s...

Závislost na ibalginu

Vzniká při užívání léka Ibalgin 400 po 2-4 týdnech užívání závislost na tomto...

Pocit cizího tělesa v krku

Dobrý den, chtěl bych se prosím zeptat na mé potíže s polykáním. Již rok mě...

Uro-vaxom jako náhrada antibiotik?

Dobrý den, mám na Vás dotaz ohledně preparátu Uro-vaxom. Momentálně prodělávám...

Bolest páteře a časté říhání

Dobrý den, chtěla bych se zeptat.Byla jsem u rehab.lekařky,mám zablokovanou...

Svědění kůže na krku a nateklý krk

dobrý den poprosila bych vás o pomoc mám už asi celý týden šílená svědění kůže...

Psychické problémy,velké výkyvy nálad,suicidální myšlenky

Dobrý den paní doktorko.Již delší dobu,asi 2 roky u mě probíhá nepříjemné střídání...

Ekzém na rtech

Dobrý den pane doktore, již dlouhou dobu mě trápí nějaký ekzém na rtech a...

Opich pod CT

Dobrý den. Po několika letech bolesti hlavy a pravé ruky jsem objednána na ,,opich...

Reklama