Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Problém s krvetvorbou

Hematologie Vladimír 30.5.2017

Při preventivních prohlídkách mi byl zjištěn za poslední 3 roky pokles bílých krvinek o 25% ( na 3,7), pokles hemoglobinu na 129 (pokles o 7%), pokles hematokritu na 0,373 (pokles o 9%). Při další kontrole Fe a B12 zjištěno, že jsou v normě. Užívám léky na prostatu - Hyplafin 5 mg (7 let), k tomu Doxazosin Mylan 4 mg, dříve též Tamsulosin + pharma 0,4 mg. Nemůžou tyto léky ovlivňovat též tvorbu krvinek? Dočetl jsem se, že tvorbu krvinek ovlivňuje hormon erytropoetin, který se tvoří v ledvinách - nemůže jeho tvorbu ovlivňovat též Hyplafin?

avatar-placeholder
Odpovídá lékař:

dobrý den, vaše hodnoty by mohly naznačovat takzvaný dřeňový útlum, což se může ve vyšš...

Pro zobrazení odpovědi lékaře je nutné se přihlásit.
Přihlášení/registrace je zdarma a zabere průměrně 2 minuty.

Související dotazy

Jiný problém
Zdravím. Už nějakou dobu mám problémy s ospalostí,...
Jiný problém
Dobrý den, předem se trochu omlouvám se svůj dotaz,...
Jiný problém
Co vás trápí, jak dlouho problém trvá, berete nějaké...
Jiný problém
Co vás trápí, jak dlouho problém trvá, berete nějaké...
Problém s usínáním
Zhruba měsíc trpím nespavostí. V práci se vždy unavim,...
Jiný problém
Dobrý den, Mám otázku. Své přítelkyni jsem při...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Problém s krční páteří po úrazu

Dobrý den, před týdnem jsem utrpěla pád z výšky 3 metrů (při kitesurfování ve...

Problém s krční páteří spolu s bolestí (a značně silnou bolestí) pravé ruky

Dobrý den, ráda bych se zeptala na Váš názor touto cestou, poněvadž začínám...

Problém s krční páteři?

Dobrý den, jsou to už asi tři měsíce co me začalo trápit občasné točení hlavy....

Problém s krčním límcem

Dobrý den , na záčátku týdne jsem byl ošetřen po pádu z koně s poraněním v oblasti...

Problém s krémy na ruce

Dobrý den, když mám ruce v pořádku a namazu se krémem, tak se nic neděje. Ale...

Problem s krkem

Dobrý večer, chtěla jsem se zeptat ...pořád mě trápi hrudky zapachající z ust...koukala...

Problém s krkem

Dobrý den, potřeboval bych poradit s problémem s krkem. Již několik měsíců mě...

Problém s krkem - vysušený krk

Dobrý den, od začátku ledna (3.1.2018) jsem měla pozitivní test na streptokoka....

Problém s krkem, chrupavkou?

Dobrý den , chtěla bych se zeptat na můj dlouhotrvající problém. Jsem studentka...

Problém s krvavým hlienom v stolici

Dobrý deň, trápi ma problém s krvavým hlienom v stolici. Stolicu mám pravidelnú,...

Problém s krví

Moje dcera měla asi před 5 lety d-dimery 2:24 bez prokazané trombozy zjisteno...

Problém s krví

Moje dcera měla asi před 5lety d-dimery 2:24 bez prokazané trombozy zjisteno...

Problém s krví

Moje dcera měla asi před 5 lety d-dimery 2:24 bez prokazané trombozy zjisteno...

Problém s krví

Moje dcera měla asi před 5 lety d-dimery 2:24 bez prokazané trombozy zjisteno...

Problém s krví ?

Dobrý den, už nějakou dobu pozoruji na sobě zvětšenou únavu, občas nechutenství,...

Problem s krvou v stolici.

dobry den. Je mi 22. Mam sedave zamestnanie,pravidelny velmi pestry jidelnicek,...

Problem s kuzi okolo nehtu

Dobry den muj dotaz se tyka vice zastrizeneho nehtu.Je mozne,ze by se potom...

Problem s kuzi pod varlatami

Dobry den, chtel jsem se zeptat uz nejakou dobu mam problem s vyrazkou pod varlatami....

Problém s kůží

Dobrý den, můj problém spočívá v tom, že při každém sebemenším škrábnutí, píchnutí...

Problém s kůží

Dobrý den, přítel má problém s předkožkou, má pocit že mu srůstává a cítí bolest...