Zavřít
uLékaře
Stáhněte si mobilní aplikaci uLékaře.cz
Lékařská poradna a objednání
Nainstalovat
Reklama
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Reklama

Špinění při užívání antikoncepce

Antikoncepce L. 18.4.2017

Dobrý večer, obracím se na Vás s dotazem ohledně brání antikoncepce spojené se špiněním. Je mi 19 let, menstruaci mám od 14 let, většinou byla bez zpoždění a jiných problémů. Od 16 let jsem však začala mít velké problémy s intenzitou krvácení, pletí a bolestech při mentruaci, tudíž jsem navštívila gynekologa a začala užívat antikoncepci Bonadea. Vše bylo v pořádku, tělo antikoncepci přijalo bez problému, jen mě zhruba 2 měsíce pobolivala prsa. Na prášky jsem většinou nezapomínala a prášky brala pravidelně. Pokud už se stalo, že jsem na tabletku zapomněla nic se nedělo.
Zhruba před třičtvrtě rokem jsem byla z finančních důvodů nucena přestat antikoncepci užívat, protože jsem si ji platila sama a peněz z brigády nebylo dostatek.
Asi před měsícem jsme se však s přítelem dohodli, že antikoncepci budeme platit společně a tak jsem ji zase začala užívat. Problémem je, že celý měsíc co prášky po dni kdy mi začala menstruace beru, neustále špiním. Někdy je to slabé, jindy silnější špinění, s velkým množstvím nahnědlého hlenu či krve a tak musím užívat tampón jako při menstruaci klasické. Přitom beru stejnou antikoncepci, stejně jako předtím, bez vynechání tablety. Špinění je dost nepříjemné jak pro mě, tak pro přítele.
Děkuju za jakoukoli radu.

MUDr. Dominika Pitaková
Odpovídá lékař:

MUDr. Dominika Pitaková

Specializace: Praktické lékařství pro dospělé Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé, Újezd nad Lesy

Dobrý den,
problémy se špiněním jsou při změnách v užívání antikoncepce časté.Souvisí se změnou hladin hormonů.Většinou se tento problém během prvních tří cyklů upraví. Pokud ne,je potřeba vše řešit s ošetřujícím gynekologem,který případně může zvolit jiný antikoncepční přípravek.
Přeji hezký den.

Odpovídá lékař:

MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Dětská gynekologie, Gynekologie, Porodnictví Pracoviště: GYNBUS s.r.o.

Vážená paní,
pokud krvácení trvá již nakolik měsícům pak je po vyloučení jiného onemocnění- například změny na čípku|- na místě úvaha o změně preparátu
Příjemný den

Související dotazy

Špinění při užívání hormonální antikoncepce
Dobrý den,beru antikoncepci mywy,kterou jsem nasadila...
Špinění při užívání antikoncepce
Dobrý den, chtěla sem se zeptat beru antikoncepci už...
Špinění při nové antikoncepci
Dobrý den, rok jsem užívala antikoncepci Minerva, ale...
Špinění při užívání hormonální antikoncepce
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, už pátý měsíc užívám...
Slabé špinění během užívání antikoncepce
Dobrý den, beru 3tí platíčko hormonální antikoncepece...
Menstruace při užívání antikoncepce
Dobrý den, chtěla bych se prosím Vás zeptat, co může...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Špinění při ovulaci

Dobrý den s přítelem se snažíme o miminko v červenci jsem přišla o dvojčata...

Špinění při první balení antikoncepce

Dobrý den,  před 14dny jsem začala užívat svoji první antikoncepci Belara....

Špinění při sexu

Dobrý den, v poslední době se mi stává, že při sexu začnu špinit (vždy ale...

Špinění při sexu

Dobrý den chci se zeptat na problém který mě celkem znepokojuje. Je mi 36 let...

Špinění při sexu před menstruací

Dobrý den, mám takový problém tento měsíc i minulý měsíc 2 dny před menstruací...

Špinění při snaze o otěhotnění

Dobry den, uz pul roku neberu antikoncepci, protoze chceme miminko. Pred tydnem...

Špinění při těhotenství

Dobry den, prosim o radu. Jsem 13+5 tt a predevcirem jsem zacala opet spinit....

Špinění při užívání antikoncepce

Dobrý den pane doktore, chtěla jsem se zeptat na problém se špiněním při užívání...

Špinění při užívání antikoncepce

Dobrý den, již 5 let beru hormonální antikoncepci (bez přestávky - začala jsem...

Špinění při užívání antikoncepce

Dobrý den, je mi 24 let. Užívám antikoncepci a trvá mi menstruační cyklus už...

Špinění při užívání antikoncepce

Dobrý den, Je mi 23 let a již druhým rokem užívám antikoncepci Softine -...

Špinění při užívání antikoncepce

Dobrý den, dlouhodobě užívám HA Lindynette 20, kterou jsem na začátku tohoto...

Špinění při užívání antikoncepce

Dobrý den, před cca týdnem jsem dostala předběžnou menstruaci, která trvala...

Špinění při užívání antikoncepce

Dobrý den, začala jsem brát hormonální antikoncepci a uprostřed užívání jsem...

Špinění při užívání antikoncepce

Dobrý den, chtěla sem se zeptat beru antikoncepci už něco přes rok a půl beru...

Špinění při užívání antikoncepce

dobrý den, začala jsem užívat antikoncepci Foxinette neo v den počátku menstruace....

Špinění při užívání antikoncepce

Dobrý den , Tři roky užívám antikoncepci Leverette. Asi od dubna letošního...

Špinění při užívání antikoncepce

Dobry den, HA beru pres pul roku a nemela jsem s ni zatim zadne problemy. A...

Špinění při užívání antikoncepce

Dobrý den, Chci se zeptat na HA MISTRA kdyz ho beru rok v kuse bez vynechání...

Špinění při užívání antikoncepce

Dobrý den, beru pravidelně antikoncepci ale s tím že už půl roku jí beru bez...

Naposledy přečtené dotazy z poradny

Černé fleky v ústech

Dobrý den, docela dlouhou dobu mam na jazyku, dasních a rtech černé fleky někdy...

Bolest prsu

Dobry den pane/í Doktore. Již delší dobu mam bolesti v levém prsu (1 rok) na...

Vyrážka po pohlavním styku u muže

Paní doktorko, moc Vám děkuji zaodpověď. Ještě bych tedy pár dotazů, předem...

Nauzea, točení hlavy, deprese

Dobrý den, asi půl roku mám každý den pocit na zvracení, někdy je intenzivnější...

RDW význam

Dobry den chtela bych se zeptat co znamena zvysene RDW-CV 17 a pripadne co s...

Štípání v žilách (2.)

Dobrý den, reaguji na vaši odpověď zde: http://www.ulekare.cz/poradna-lekare/stipani-v-zilach-48615 Na...

Antidepresiva

Vážený pane doktore, chtěla bych Vás poprosit o Váš názor na vysazení antidepresiv....

Slabost po sladkém

Dobrý den, již asi 4 roky mě trápí slabost po konzumaci sladkého. Bohužel...

Svědění a zarudnutí v tříslech

Dobrý den, už asi půl roku mě trápí svědění a zarudnutí v oblasti třísel, vedle...

Hučení v hlavě a vibrování po těla

Dobrý den. Včera jsem vám již psala o svých problémech...děkuji za brzkou odpověd....

Prošlá antibiotika

Dobrý den, mladí odjeli na prodloužený víkend do zahraničí a snacha asi chytla...

Insuficience kardie

Dobrý den,prosím o názor ohledně výsledku gastroskopie-bylo provedeno nosem.Byla...

Zánět šlach, antibiotika

Dobrý deň, mám zápal šliach na rukách, užívam ospen 1000, ktorý budem užívať...

Zvětšené uzliny

Dobrý večer mám menší problém mám zvětšené žiliny na krku uz jsem to měl jednou...

Vyrážka na penisu

Pod penisem mám už pár let takovou ,,vyrážku´´, mazal jsem i čtvrtým dnem canestem...

Dystopická ledvina

Dobrý den, nedávno mi při ultrazvuku břicha lékařka zjistila, že mám levou...

Trittico a alkohol

Neurogenní tetánie Dobrý den, v lednu jsem měla svůj první záchvat - myslela...

Cukání v prstu

Dobrý den, prosím o radu. Již několik týdnů (možná i měsíců) mi cuká ukazováček...

Roupy v pochvě

Dobrý den, byl mi zjištěn roup v trávicím traktu, což podle příznaků sedí. Už...

Točení hlavy, slabost nohou

Dobrý den, chtěl bych se zeptat na můj zdravotní problém, jež se opakuje každý...

Reklama