Inzerce
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Inzerce

Ztráta menstruace po vysazení antikoncepce

Gynekologie Jiřina . 4.12.2012 redakce uLékaře

Dobrý den, je mi 30 let a před sedmi měsíci jsem po 10-ti letém užívání přestala užívat antikoncepci a ztratila menstruaci. Z testů vyplynulo, že jsem zcela zdravá až na téměř nulovou hodnotu estrogenu (0,02). Po konzultaci s lékařem jsem začala užívat Ustrogestan 5 dní v měsíci, menstruace se obnovila, podle několika prohlídek a testů byla však anovulační. Taktéž po dohodě s lékařem jsem na zkoušku Utrogestan jeden měsíc vynechala a menstruace se neobjevila. Začala jsem proto užívat Sarapis Soja. Taktéž jsem si (po konzultaci s lékařem) vzala lék Utrogestan. Těhotenství podle testu nebylo indikováno. Testy ukazují, že jsem zdravá, 61 kg, 164 cm, aktivně sportuji 3x týdně, kouřím v průměru 1-3 cigarety denně. Přestože se o tomto problému příliš nehovoří, po zkoumání různých internetových diskuzí (přestože jsem se k tomuto řešení nechtěla uchýlit), jsem objevila, že obdobným problémem trpěla celá řada žen. Ráda bych znala Váš názor. Jakým způsobem léčíte jinak zdravé pacientky, které se v důsledku užívání antikoncepce dostaly do podobné situace? Jak dlouho jim přibližně trvá, než tento stav pomine? Mám skvělého lékaře, který má dobrou reputaci i mezi ostatními gynekology, který mě však na přímou otázku týkající se následků dlouhodobého užívání antikoncepce odpověděl, že stačí prostě přestat antikoncepci užívat a mohu otěhotnět. Že nejsou takovéto problémy neběžné jsem se proto dozvěděla pozdě. A v současné chvíli mě již vskutku začíná trápit, že se již 7 měsíců marně snažím být plodná. Proto bych ráda znala názor i dalšího odborníka. Zejména by mě zajímal Váš názor na podpůrné přípravky typu Sarapis Soja nebo Gynex. Děkuji za Váš čas. S pozdravem, Jiřina P

Odpovídá:

MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

Podpůrné přípravky budou jak již nálev říká vždy jen podpůrné, jen velmi málo žen po vysazení antikoncepce nemenstruuje. Hladina estrogenů nemohla být jak píšete téměř nulová když po Utrogestanu jste odmenstruovala, protože Utrogestan obsahuje přírodní progesteron (ženský pohlavní hormon, který se podílí na přípravě těhotenství a jeho udržení) shodný s progesteronem vylučovaným ženskými vaječníky, není to tedy estrogen. Léčba tedy bude spočívat ve vyvolání ovulace. Příjemný den

Související dotazy

Menstruace po vysazení antikoncepce
Dobrý den, měla bych dotaz ohledně vysazení antikoncepce...
Chybějící menstruace po vysazení antikoncepce
Dobrý den , v prosinci roku 2016 jsem vysadila po...
Vynechání menstruace po vysazení antikoncepce
Dobrý den, řeším momentálně situaci s vynecháním menstruace...
Cyklus po vysazení antikoncepce
Dobrý den, mám dotaz ohledně vysazení antikoncepce....
Vysazení antikoncepce
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli nevadí, že...
Nepravidelná menstruace po vysazení antikoncepce
Dobrý den.. je mi 18 let a před 3 měsíci jsem vysadila...

Poradna uLékaře.cz

Poraďte se s lékařem

Rychlá odpověď
již do 6 hodin

Zkušení lékaři odpovídají
na vaše dotazy

Cena již
od 39 Kč

Přejít do poradny

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Ztráta menstruace - doplnění

Reaguji na odpověď pana Sládečka. http://www.ulekare.cz/poradna-lekare/ztrata-menstruace-77209 V...

Ztráta menstruace a cysta

Dobrý den, brala jsem antikoncepci 8 let. V prosinci po menstruaci jsem se rozhodla...

Ztráta menstruace a hormonální akné po vysazení HA

Vážený pane doktore, po vysazení HA Minerva v září minulého roku, kterou...

Ztráta menstruace kvůli zhubnutí

Dobrý den, v červenci 2014 jsem začala hubnout, vážila jsem 75 kg a k dnešnímu...

Ztráta menstruace po antikoncepci

Dobrý den, zhruba před několika měsíci jsem začala brát antikoncepci Mywy,...

Ztráta menstruace po Dogmatilu

Beru psychiatrický lék Dogmatil po kterém se mi vytratila menstruace. Zkoušela...

Ztráta menstruace po kyretáži

Dobrý den, mám dotaz v lednu jsem byla na kyretáži, od té doby jsem ještě nemenstruovala,...

Ztráta menstruace po kyretáži

Dobrý den, v lednu r.2012 jsem byla na kyretáži po zamlklém těhotenství,vše...

Ztráta menstruace po porodu

Dobrý den, jsem 4,5 měsíce po porodu, syna nekojím. Mateřské mléko jsem ztratila...

Ztráta menstruace po potratu

Je mi 28 let. V srpnu 2013 jsem byla na kyretáži v 8tt. Vše probéhlo dle lékařů...

Ztráta menstruace po zhubnutí

Dobrý den, od února do července, tedy za 6 měsíců jsem zhubla 20 kg. Váhový...

Ztrata menstruace po zmene HA

Dobry den, presla jsem na HA YAZ z Minisistonu tak, ze jsem po dobrani posledni...

Ztráta menstruace při úbytku na váze

Dobrý den, Je riziko ztráty menstruace při větším vahovem úbytku i když žena...

Ztráta menstruace v 26 letech

Dobrý den,ráda bych položila dotaz,zda přísná veganská dieta mé neteře (26 let)mohla...

Ztráta menstruace ve 42 letech

Dobrý den, je mi 42 let a do listopadu 2015 jsem měla pravidelnou menstruaci...

Ztráta menstruace ve 42 letech při používání antikoncepce

e mi 42 let a do listopadu 2015 jsem měla pravidelnou menstruaci jako hodinky....

Ztráta menstruace, přibírání na váze

Dobrý den, před několika měsíci jsem vysadila HA - beru ji 8 let, ale...

Ztráta menstruačního cyklu po vysazení HA

Dobrý den pane doktore. Před pěti měsíci jsem vysadila HA díky dlouhodobému...

Ztráta menstuace

Dobrý večer. Již delší dobu mám nízkou váhu, kvůli které jsem také ztratila...

Ztráta ms po dlouhodobém užívání antikoncepce

Je mi 47 let, mám jedno dítě, nikdy jsem neměla žádné gyn.problémy. Cca 21 let...

Naposledy přečtené dotazy z poradny

Knedlík v krku

Dobrý den, prosím o radu již asi 5 měsíců, střídavě mám zalehlý krk, nejvíce...

Nepovinné očkování

Dobrý den,mohli byste mi prosím poskytnout radu?Můj dotaz se týká dvou a půl...

Vyvolání zvracení

dobrý den,chtěla by jsem se zeptat jak mam vyvolat zvracení zatím děkuji

Snížená činnost štítné žlázy

Vázená paní doktorko. Ráda bych se zeptala na Vás názor v následující situaci....

Zubní váček a postup řešení

Dobrý den, pod zubem s korunkou, kterou mám zhruba šest let se mi udělal...

Trhání zubů - za jak dlouho, co a jak jíst

Dobrý den se chci zeptat na něco ohledně zubů, jsem byl v pátek u Zubaře na...

Papulky na hýždích

Dobrý večer, asi před 3 dny se mi objevila vyrazka nebo já nevím co by to mohlo...

Nespavost a diazepan

Dobrý den,prosil bych o Vaš názor.Mám problemy se spankem,snažim se nebrat leky-jen...

Maltofer- únava

Dobrý den, nedávno jsem byla byla na prohlídce, kde jsem paní doktorce řekla,...

Odkrvení prstů v noci

Dobrý den, měla bych dotaz, v noci se mi často stává, že se mi odkrvují prsty...

Suchý kašel a bolest na hrudi

Dobry den, uz druhy tyden mam suchy srazdivy kasel a ted posledni tri dny se...

Ťahavá bolesť klučnej kosti

Zdravim. Začalo to pred niekoľkými mesiacmi tým ,že každé ráno hneď po prebudeni...

Těhotenství??

Dobrý den,mám takový dotaz...Poslední menstruaci jsem měla 16.12.2011 a další...

Otoky horních víček

Dobrý den pane doktore, moc bych Vás prosila o radu. Mám přítele, má 54 let...

Pyridoxin a Thiamin

Dostala jsem Pyridoxin a Thiamin, 2-0-2 - je možné, že mám po nich zažívací...

Brneni v palci leve ruky, castecne znecitliveni

Dobry den. Uz tri tydny mam pocit" prelezeni a znecitliveni " a obcasne brneni,...

Zažívací obtíže a strach z rakoviny

Dobrý den, přibližně od května mě trápí pocit plnosti (spíše takový tlak...

BOlest levé části krku a čelisti

Mám bolesti v krku jen v leve části, která přechází do levé čelisti.

Bolestivá rezistence u konečníku

Dobrý den. Mám u konečníku malou bouly a furt mě to nepříjemně bolí a svědí....

Motání hlavy

Dobrý den, Již dlouhodobě mě trápí problém, že když dlouho sedím nebo vykonávám...

Inzerce
Poslat e-mailem
Inzerce
×