Absence menstruace u ha yaz

Dobrý den, Mám problémy s HA a ráda bych se zeptala na Váš názor. Dříve jsem měla 3 roky Minisiston, mentruace pravidelná, až poslední 3 měsíce vynechání. Přešla jsem na Jeanine - první dva měsíce v pohodě, pak další 4 opět bez menstruace. Další změna na Femoden - to jsem sice menstruovala, ale nepravidelně (jednou 2 dny, podruhé 6, potřetí půl dne, pak zase 5 dní...). Navíc jsem byla hrozně zavodněná a v sedmidenní pauze jsem měla pravidelně šílené bolesti hlavy. Nyní mám právě Yaz, zavodněná již nejsem, úbytek na váze 5 kg. Bolesti hlavy se hodně zmírnily. Yaz užívám sedmý měsíc, za tuto dobu jsem ale ani jednou neměla menstruaci. Nejsem si vědoma žádné chyby v užívání, těhotná nejsem (každý měsíc si dělám těhotenský test, vždy negativní). Přijde mi to divné, ovšem podle lékaře je to u této HA normální. Souhlasíte s tímto tvrzením, že se nemám čeho bát, nebo mám změnit lékaře? Nerada bych něco zanedbala... (Mám 24 let, děti plánuji tak za 3-5 let, 160 cm, 55 kg). Děkuji za odpověď, Lenka.

Odpověď odborníka:

Pokud nemáte žádné zdravotní obtíže a vadí vám pouze to chybění menses, doporučovala bych u této antikoncepce zůstat. Skutečně to není nic patologického, že nekrvácíte, tělu to nijak neškodí.

Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: