Absence menstruace po vysazení antikoncepce

Dobrý den, asi 4 dny před Vánocemi jsem dobrala poslední pilulku antikoncepce. Menstruace se poté dostavila, ale další platíčko jsem již nezačla užívat a další menstruace se zatím nedostavila. Chci se zeptat jestli je to normální a není se třeba bát těhotenství.

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Pokud Vaše menstruace byla pravidelná před nasazením antikoncepce, měla by být i nyní. Je pravda, že bezprostředně po vysazení antikoncepce bývá schopnost otěhotnět poněkud vyšší. Pro Vás ale nyní - udělat močový test, eventuelně pokud mestruace bude meškat déle - pak navštívit svého lékaře k provedení ultrazvuku.

MUDr. David Neubert
MUDr. David Neubert

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: NEUMED gynekologická ambulance s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
EMG
Články: EMG
Elektromyografie (EMG) je...
Zácpa
Články: Zácpa
Pojmem zácpa označujeme...
Dětské astma možná více souvisí s virovými infekcemi než s alergií
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x