Absence menstruace při užívání antikoncepce

Dobrý den, mám dotaz. 2. měsíc beru antikoncepci Yosefinne. Před nabráním antikoncepce jsem měla s přítelem několikrát nechráněný přerušovaný styk. Po asi týdenním zpoždění menstruace jsem začala hned první den brát antikoncepci. Beru ji pravidelně každý den téměř ve stejnou hodinu. Mezi platíčky ale menstruace nepřišla. Mohu být těhotná? Nebo to může být způsobeno antikoncepcí?

Odpověď odborníka:

Pokud jste neudělala chybu v užívání není gravidita příliš pravděpodobná pro jistotu ji můžete udělat gravitest. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x