Agrenox a tamsolusin

Manželovi při druhé CMP předepsal lékař Agrenox, vše účinkovalo jak mělo až do doby, kdy urolog předepsal na prostatu Tamsulosin. Postupně se objevovaly průjmy, vyrážka a po třech měsících porucha zorného pole zraku. Byl vyšetřen na neurologickém oddělení, kde konstatovali, že nejde o další CMP, druhý den ale zrak se zhoršil na tolik, že jsme vyhledali očního lékaře, který prohlásil, že nejde o poruchu zraku a poslal nás zpět na neurologii. Tam zahájili léčbu - infúse a injekce proti embolii. Po týdnu byl propuštěn domů, protože stav se zlepšil. Doma začal pozorovat, že vždy po užití Tamsulosinu se zrak podstatně zhoršoval. Z těchto důvodů po dohodě s urologem přestal lék užívat a zrak se po týdnu vrátil téměř do normálu. Pro úplnost manžel bere ještě následující léky: Zocor, pirabene combi, Helicid. Zajímalo by nás, zda Tamsulosin v kombinaci výše uvedených léků, může mít vliv na zrak. Děkuji moc.

Odpověď odborníka:

Pokud se obtíže projevovaly jen po užítí tohoto léku, rozhodně by měl být vysazen a ev. nahražen ( pokud je to nutné) něčím jiným. pora´dte se na urologii.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Biopsie kostní dřeně
Články: Biopsie kostní dřeně
Biopsie kostní dřeně je...
Karpalní tunel
Články: Karpalní tunel
Bolest v oblasti zápěstí...
Na toaletě častěji než v posteli? Na vině může být zánět močových cest
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: