Akutní limfadenitida

Dobrý den,už cca 2 měsíce mám příznaky jako první časté močení potom žízně a únava.Po nějaké době špatně od žaludku a pocit na zvracení a nepravidelná menstruace.Teď jsem měla menstruaci 5 dní a po 14dnech další 7dní.Menstruaci dostavám dřív než doberu HA.Lečím se na ORL na akutní limfadenitidu.Brala jsem antibiotika Amoksiklav po nich jsem zřejmě dostala kvasinkovou infekci pochvy.Po antibiotik mi ORL brala nějaké kontrolní odběry krve a napsala do zprávy jen proveden odběr KO - norma,Leu 5,4.Ještě mě čeká další vyšetření na Ultrazvuku protože bulka je stále stejná.O příznacích jako časté močení atd jsem jí neříkala protože nevím jestli je to s tím spojené a taky to nemá asi z ORL odborností co dělat.Chci se zeptat jestli bych to na ORL měla říct a případně o co by mohlo jít??Děkuji předem za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den Moniko! Jak už vám kolegové psali několikrát přede mnou, časté močení a pocit žízně může být příznakem cukrovky. Je třeba, abyste se s těmito obtížemi svěřila vašemu praktickému lékaři (spíše než ORL lékaři) a ten vás poslal na vyšetření hladiny krevního cukru. Krvácení uprostřed menstruačního cyklu je při užívání hormonální antikoncepce poměrně častým problémem, souvisí s hormonální nerovnováhou. Obraťte se na vašeho gynekologa, velmi pravděpodobně vám nasadí jiný typ HA.

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Sklivcové zákalky Mám problém se zhoršujícími se sklivcovými zákalky. Objevily...
  • Suchý dráždivý kašel Mám takový problém. Dceři jsou čtyři roky a už asi dva...
  • Varikokéla Omluvte mě za mé časté dotazy , ale ještě bych se chtěl zeptat...
  • Zranění kolene (meniskus) Pane doktore, rád bych se na Vás obrátil s dotazem...
  • Svedive bolaky Uz 2 mesice trpim svedenim kuze na celem tele.pred par tydny se...
  • Insomnie -já normálně nespím už 22 let. Vše začalo tím, že jsem se starala o...
 
Naposledy čtené: