Alergie na antibiotika

Dobrý den, dneska jsem si vzala třetí dávku ant. Klacid (1000 mg jednou denně). Už od včerejška (tzn.po druhé dávce)mě trápí svědění celého těla, vyrážku nemám, kůže je pouze zarudlá. Mám vydržet a vzít si např. Zodac, nebo musím kontaktovat lékaře? Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, určitě o svém stavu informujte Vašeho ošetřujícího lékaře. Zodac si vzít můžete. Zatím bych si další dávku antibitoika nevzala.

MUDr. Marcela Vorlíčková
MUDr. Marcela Vorlíčková

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Immunia spol. s.r.o – Centrum prevence a léčby alergií a poruch imunity

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Opary Od začátku tohoto roku mám teď už 6. opar. Na opary trpím hodně, ale žádné...
  • Předkožka Říká se, že obřezaní muži jsou čistotnější a odolnější proti různým...
  • Červené tečky na kůži V poslední době se mi na kůži začaly tvořit červené...
  • Žlutý výtok z pochvy Mám dotaz. Už od 14 mě trápí výtok z pochvy který je...
  • Polyneuropatie ? Hezký den Vám přeje V. Tájek, důchodce. Vzhledem k mé značně...
  • Zvětšená játra Bylo by možné mi vysvětlit výsledek lékařské zprávy ? Játra...
 
Kam dál
Naposledy čtené: