Angína a bílý jazyk

Prosím Vás, chci poradit. Už 4 týdny mám angínu, měla jsem dvakrát antibiotika. Poprvé Ospen a po druhé Azitrox (3 tablety), ale zdá se mi, že mi to vůbec nepomohlo. Mám v krku pořád bílý čep a také mám jazyk celý bílý. Doktor mi také předepsal kloktadlo Stopagin, který používám, ale taky mi nepomáhá, spíš se to horší. Už nevím, co s tím mám dělat..

Odpověď odborníka:

Milá paní Marie, ne každý "čep" na mandlích signalizuje bakteriální anginu, jde o konvolut odloupaných slizničních buněk a dalších složek. Po aplikaci antibiotik se mohou projevovat obtíže spojené s přerůstáním jejich "konkurentů". Někdy trvá delší čas, než se v dutině ústní a v nosohltanu obnoví rovnováha osídlení běžnými mikroorganismy. Je dobré, že jste v kontaktu se svým lékařem, který Váš stav bude dále sledovat.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: