Antibiotika - nefunguji??

Dobrý den, v sobotu mě začalo bolet v krku. Začala jsem se léčit sama, užívala jsem tantum Verde. Nemoc zdálo se, že ustupuje, avšak ještě menší bolest v krku byla, tak jsem zašla k lékaři. Ten mi ihned nasadil ATB (Penbene 1500 000). Od pondělí je tedy užívám a teď nastává můj dotaz. Je normální, abych od užívání ATB nepocítila úlevu, ale naopak zhoršení? V krku se mi zdá, že mě bolí někdy i více, než když jsem se léčila sama. Navíc se mi dostavila rýma, kašel a mluvím velmi chraplavým hlasem. Přitom jsem doma, ležím a spím, jak mi doporučil lékař. Mám zajít k lékaři pro jiný lék nebo ještě vydržet do neděle (kdy beru poslední tabletu?) Teď beru ATB 4. den. S lékařem jsem byla v minulosti spokojena, je možné, že mi nasadil špatné ATB nebo proč tomu všemu tak je? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Doporučuji znovu kontaktovat lékaře, ke zlepšení by mělo dojít kolem 3. dne antibitické terapie.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: