Antikoncepce

Dobrý den. Chtěla bych se zeptat co je pravdy na tom, že žena která bere hormonální antikoncepci může menstruovat a zároveň být i těhotná?Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, menstruace a těhotenství se zároveň nevyskytují. Někdy, když žena otěhotní, může se v době očekávané menstruace objevit krvácení, které je způsobené tím, jak se zárodek "zahlodává" do děložní sliznice. Takže krvácení napodobuje menstruaci, ale o menstruaci se nejedná. Hezký den

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Light cigarety škodí stejně jako ty klasické
Články: Light cigarety škodí stejně jako ty klasické
Mnoho kuřáků, kterým se...
S dlouhodobými následky klíšťové encefalitidy se bojuje těžko
Urologické vyšetření
Články: Urologické vyšetření
Urologie je lékařský obor...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Otoky po hmyzím bodnutí nepodceňujte
Články: Otoky po hmyzím bodnutí nepodceňujte
Možná vy nebo vaše děti...
Mužské zevní pohlavní orgány
Články: Mužské zevní pohlavní orgány
Starověcí učenci se...
Bronchitida: když průdušky trápí zánět a hlen
Články: Bronchitida: když průdušky trápí zánět a hlen
Akutní zánět průdušek...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: