Antikoncepce a antibiotika

Dobrý den paní doktorko/pane doktore. Chtěla bych se zeptat - 8 dní jsem brala ATB Zinnat 500 po 12 hodinách. Další 4 dny pak po 24 h. Byla jsem cca v polovině platíčka antikoncepce Minisiston. Mám mírně zpožděnou menstruaci (1-2 dny), včera jsem si dělala těhotenský test..vyšel negativně. Můžete mi prosím poradit jaký vliv mohli mít ATB na HA, případně jaký je asi důvod zpoždění menzesu. Moc děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, vliv antibiotik na antikoncepci zde nejspíše nebyl žádný. 1-2 dny nepovažujeme za zpoždění a nelze v tom vidět problém. Výsledek těhotenského testu Vás doufám přesvědčil.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Gynekologická prohlídka Včera jsem byla u gynekologa a ultrazvukem mi zjistil...
  • Zanet mandli Je mi 27 let a nyni ziji na Novem Zelandu. Dva tydny me...
  • Křeče v lýtku Pane doktore, dnes nad ránem jsem dostala příšernou křeč do...
  • Nízký tep srdce Dobrý den! Je mi 20 let a po hospitalizaci v nemocnici my byl...
  • Herpes Asi již čtvrtý den mám problém se svěděním a pálením v oblasti vagíny...
  • Bolest ramene Chtěl bych se zeptat čím může být způsobena bolest levého ramene...
 
Naposledy čtené: