Antikoncepce katya

Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Antikoncepci Katya užívám již od dubna a momentálně pociťují těžký brnění i znecitlivění rukou, občas cítím i pod prsama kus , ktery spatne citim.Nekdy i stehna. Už po druhé se mi to stalo. Pokaždé když doberu platicko což je ve středu tak se mi v sobotu udela špatně, bolí mě hlava a po nějaký době se pozvracim a je mi lépe a následující den me začnou brnet ruce. Minulý měsíc se mi to stalo poprvé a nějak mi to nevadilo, protože me brnely pouze konečný prstů. Bohužel tento týden je hrozný .. myslíte, ze by to mohlo být z toho? Našla jsem to jako nežádoucí účinky . Přejde to nebo mám jít ke své doktorce a poradit se.

Odpověď odborníka:

dobrý den, navštivte gynekologa a domluvte se s paní doktorkou. Může to být od antikoncepce.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Braňte se nežádoucím účinkům ozařování
Články: Braňte se nežádoucím účinkům ozařování
Časné vedlejší účinky...
Zbavte se modřiny snadno a rychle
Články: Zbavte se modřiny snadno a rychle
K modřině lze přijít dnes a...
9 kroků k odstranění klíštěte u vašeho domácího mazlíčka
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Dráždivý tračník
Články: Dráždivý tračník
Nejodvážnější lékařské...
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Zánět slepého střeva vzniká...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: