Antikoncepce lindinette a zvracení

Dobrý den, již několik let beru pravidelně antikoncepci Lindinette a teď se mi stala taková nemilá věc. Měla jsem pohlavní styk, následně jsem si brala po asi hodině pilulku a potom jsem po další asi půl hodině až hodině zvracela. Chci se tedy zeptat, jestli je zde riziko otěhotnění? Vím, že teď minimálně další týden se musím chránit i jinou antikoncepcí, ale nevím, jak to funguje "zpětně", když sex předcházel době, kdy účinek další pilulky může být snížen zvracením. Velice Vám děkuji za radu.

Odpověď odborníka:

V tomto cyklu používejte kondom,risiko těhotenství zde je Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x