Bušení srdce v klidu, napětí, třes

Dobrý den, Od února se léčím na hypof-ci stitne zlazy. Poslední 3 tydny se necitim byt ve sve kuzi. Po porade s lekaremzde jsem snizila davku euthyroxu na 25 mg denne z 50 nebot jsem zacla mit stavy nervozity, spatneho spani, brneni rukou, vycerpani. Dle me lekarky jsou vysledky krve dobre TSH 3,2, T4 17,7 (puvodni TSH 8,1, T4 14,2). Zadnymmi psychosomatickymi potizemi netrpim, jsem naprosto v klidu, napr. 4 dny je to dobre a paty najednou citim hrozne vycerpani, jdu si lehnout a stane se mi, ze se rozbusi srdce, zacne motat hlava, pocit, ze se nemuzu nadechnout a nasledne tres. Muze toto delat stitna zlaza? Lekarka uplne presla mnou popisovane potize a rekla, at prijdu za pul roku. Jsem z toho nestastna. Holtera jsem jiz jednou mela, vse v poradku. Nyni jsem na nej objednana znovu. Myslim, ze se mi toto stava ve dny, kdy mam zvyseniu fyzickou aktivitu. NViBudu rada za jakoukoli odpoved. Prominte, jeste bych chtela doplnit otazku, zda krome stitne zlazy mohou tyto potize souviset napr.s pateri Zacla jsem vice cvicit, mam sedave zamestnani. Potize se objevily v dobe cca po mesici brani euthyroxu. Dekuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Vaše potíže mohou soviset se štítnou žlázou i krční páteří. Bušení srdce může být způsobeno extrasystolami, jedná se o předčasné stahy srde mimo pravidelný rytmus. Mají je všichni lidé, nejsou nebezpčené, pouze nepříjemné. Někteří lidé je pociťují jako bušení srdce, bolesti na hrudi. Vyčerpání může souviset např. s novou prací nebo jinými potížemi. Nevím jak bych Vám více poradil, držím palce, ať vše dobře dopadne.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+6 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: