Depo-provera - celulitida

Dobrý den. Udělala se mi silná celulitida, strie a přibrala jsem na váze cca 5kg. Byla jsem již podruhé na injekční antikoncepci Depo-provera a mám i problémy s krvácením a špiněním. Potřebovala bych se poradit jaký nejúčinější řešení bych měla podstoupit, abych se zbavila celulitidy. Zajisté si ji už nenechám aplikovat injekci tak činím po tom co jsem se právě dozvěděla, že jsem si celulitidu způsobila touto antikoncepcí. Trápí mě ale, že v 18 letech mám celulitidu jako 90 babča. Udělám vše proto, abych se jí zbavila. Prosím o radu. Předem moc děkuji za Vaši odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, takto významná celulitida nebývá u aplikace Depo-Provery obvyklá, vzniká v důsledku hromadění tukové tkáně a v důsledku stárnutí podkožního vaziva. Za zmnožení tukových buněk mohou především ženské pohlavní hormony (a tudíž i antikoncepce). Možností, jak se pokusit ji odstranit, je několik. Samozřejmě cvičení a životospráva, kosmetické přípravky, masáže, lymfodrenáže, apod. Prakticky v každém kosmetickém salonu Vám dokáží poradit, resp. vyhledejte dermatologa.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: