Deprese

Dobrý den pane doktore. 12 let se léčím na Depresi. Užívám kombinaci třech léků a to 2x denně. Stále mám problémy s velkou únavou, špatným spánkem, atd...:( Tuto kombinaci mám cca 8 let. Má lékařka tvrdí, že už s mým stavem nic neudělá, mám se s tím smířit. Ale ono to je celkem nepříjemné, když musíte fungovat a nemáte energii. Třeba budete mít nějakou radu, jestli s tím mohu něco udělat.... Moc děkuji za Váš čas. Jarka

Odpověď odborníka:

Dobrý den, konkrétní radu si dát nedovolím, na to neznám vaše léky konkrétně, ani historii vaší léčby. Obecně únava a spánek nejdou moc dohromady - léky mohou buď tlumit nebo aktivizovat, ale ne oboje zároveň. Z nelékových řešení je léčba jasným světlem asi nejvíce aktivizující. Psychoterapii nelze oproti trojkombinaci léků brát jako smysluplně účinnou. Pokud chcete, aby se někdo podíval na vaši léčbu znovu - jsou dvě možnosti. Buď můžete jiného psychiatra navštívit ambulantně (otázkou je vzdálenost a pro vás cesta) nebo se soustředit na rehabilitační pobyt v rámci psychiatrického zařízení - vhodné budou spíše specializované pavilony léčebny. Obecně vzato, zlepšení je pravděpodobné vždy. Hlavní je to nevzdat. Brzké zlepšení přeje Luboš Janů www.a-shine.cz

MUDr. Luboš Janů Ph.D.
MUDr. Luboš Janů Ph.D.

Specializace: Psychiatrie
Pracoviště: Ambulance Smrková ulice, Plzeň

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x