Ercp a bilirubin

Dobrý den, před ERCP výkonem (kamínky ve žlučníku bez obtíží - volný žlučovod) jsem měl vyšší hladinu bilirubinu 27,5 .Po výkonu mi klesla na 13,6 , ale po 14ti dnech, kdy jsem prodělal pankreaditidu s infekcí trávicího traktu (léky -kreon a probiatika, antibiotika) se zvedla hladina bilirubinu na 26 . Znamená to, že ERCP mi bylo provedeno zbytečně? Po 2měsících mám bilirubin 10 a moc nevěřím, že to je díky podle mě nepovedenému ERCP.Jak jinak léčit vyšší hladinu bilirubinu? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, bilirubin jste měl zvýšený v důsledku akutního zánětu slinivky břišní. S ohledem na prodělanou akutní pankreatitidu nejste zřejmě pacient, jenž dodržuje dietu, která je ve vašem případě nutná.

MUDr. Miroslava Frčková
MUDr. Miroslava Frčková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x