Extrasystoly

Dobrý den, mám diagnostikovanou panickou poruchu, beru 0,5 Seropramu ráno a Neurol při potížích. Také mám už dýl extrasystoly, které mne dost vyděsily. Samozřejmě mám za sebou vyšetření srdce a vše okolo, vše v pořádku. Problém je, že jsem teď začala brát ještě léky na tlak, 0,5 Prestarium, beru i 0,5 Letrox na štítnou žlázu. A poslední týden mívám extrasystoly pravidelně dopoledne přesně ve stejnou dobu a je to pro mne neúnosné, jsem v práci a musím být soustředěná a ok, takže řeším Neurolem 0,25. Nechci ale brát Neurol denně pravidelně. Může být příčina v užívání léků ve stejnou dobu? Beru všechny léky najednou (Seropram, Letrox, Prestarium) ráno ve stejnou dobu. Nevidím důvod, proč mám najednou arytmie tak pravidelně. Nebo je to opět psychika? Samozřejmě mívám arytmii i během dne, ale toto je takový start a hned sahám po zklidňujícím léku a zabere. Nechci ale být závislá. Nějaká příčina být asi musí. Kontrolu na kardiu kvůli tlaku mám až za rok. Měla bych řešit toto dříve? Děkuji Zuzana

Odpověď odborníka:

Dobrý den, léky to pravděpodobně není způsobené. Zkusil bych vysazení Prestaria a nahradil bych ho nějakým betablokátorem. Ten snižuje krevní tlak i tepovou frekvenci a někdy potlačuje extrasystoly. Bude vhodné se domluvit s praktickým lékařem nebo ošetřujícím kardiologem.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x