Fluzak

Dobrý den, chtěla bych se jen zepat..zjistila jsem,že jsem v 5tt..a beru lék Fluzak..můj dr.má dovolenou,tak jsem zašla Krizovou ambulanci,kde mi předepsali nový lék Setralin,který prý neublíží plodu..bylo mi řečeno,že lék mám začít brát za 5 dní do ukončení Fluzaku..je to správné nebo brzy? Předem děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den. V krizové ambulanci vám léky nasadili správně. Opravdu by měla být pauza od vysazení vašeho antidepresiva za nové v rámci 5dni.sertralin má nejméně nežádoucích účinků že všech antidepresiv. Gratuluji k těhotenství a držím palce ať je vše v pořádku. Děkuji za váš dotaz a přeji příjemný den.

MUDr. Šárka Kolacíová
MUDr. Šárka Kolacíová

Specializace: Psychiatrie
Pracoviště: TH Klinika, Clinterap

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x