Hnědý tmavý výtok

Dobrý den je mi 18 a mám takový dotaz? Chtěla jsme se zeptat jak důležitá je menstruace? Četla jsem,že žena nemusí každý měsíc pravidelně menstruovat,že stačí jednou za čas. Beru HA Jangee a ted jsem jí už cca 2 měsíce neměla,že sjem zkusila jí teda nemít. Ted mám asi 3 dny tmavý hnědý výtok. Trpím na výtoky z pochvy,které jsou takové nažloutlé a toto mě zarazilo. Trpím i na bolesti v podbřišku a byly mi zjištěny varixy v malé pánvi a můj gynekolog mi řekl,že ty bolesti by s těma srůsty mohli souviset. Gynekolog mi dělal i stěr z pochvy když jsme byla na prohlídce v únoru a vše bylo v pořádku,že výtoky nejsou známkou infekce. Mohl by jste mi poradit? Předem děkuji za odpoved

Odpověď odborníka:

Dotazu zcela nerozumím,při kontinuálním užívaní antikoncepce se slabé špinění může objevit a i příčina výtoku může být různého původu bylo by vhodné provést kultivaci z pochvy včetně citlivosti mikrobní obraz poševní a dále postupovat podle výskledku.Bolesti v podbřišku by skutečně mohly být způsobeny varixy kolem dělohy. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: