Hormony

Dobrý den, po 3 letech jsem vysadila Sayanu a mám v noci návaly horka, doktor říkal, že to bývá. Od prosince ale menzes ještě nemám. Je mi 35 let. Může to souviset s vysazením a kdy přijde menzes? Co mám dělat s těmi návaly. Už jsem shodila 9 kg. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, cyklus se musí upravit, navštivte gynekologa pro úpravu cyklu a vyšetření.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x