Isoptin 80

Dobrý den v roce 2013 mi zistili arytmií , byla jsem na kardioverzi , a tím se mi upravilo a je všechno v pořádku , jenom mě trápi isoptin 80 , dělá mi špatně ,zácpu , a pořádnou , už jsem řekla lékaři že to nebudu brát a nechce mi napsat něco jiního a beru ješte na tlak a pak rytmonorm 225mg, když vysadím jemi dobře - isoptin - je náhrada místo toho ? a ješte se zeptám choresterol mám 5,75 musím brát léky na tuky, jím málo ,víc zeleniny moc děkuju za odpověd

Odpověď odborníka:

Dobrý den, místo Isoptinu není náhrada, pouze výměna jednoho léku za jiný. Pokud by se Isoptin vysadil, musí se nasadit jiná léková skupina. Nevím, přesně jaké máte další onemocnění, výsledky atd., proto nemohu více poradit. Dle platných doporučení při cholesterolu nad 5 mmol/l se nasazují léky, pokud se cholesterol nesníží dietou, pohybem.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+4 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: