Jde o deprese z kvasinek?

Dobrý den,prosím o radu neboť se u mě projevily docela značné depresivní stavy.z ničeho nic mám tlak v hlavě a jsem uplně tzv.mimo.po chvílce to odezní ale stále jsem unavená a protivná.teď užívám na ovulaci Clostilbegyt a niní mi byly nasazeny antibiotika Amoksiklav gynekologem pro podezření infekce pochvy z koupání.mohou tyto depresivní stavy s užíváním těchto prášků souviset nebo s případnou infekcí??a co bych měla udělat pro zmírnění těchto příznaků?zatím jsem to nekonzultovala se s vím gynekologem.moc děkuji za odpoved.lucie

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Clostilbegyt vzácně může souviset se vznikem depresí. Poraďte se se svým lékařem o jeho dalším užívání.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: