Jeanine

Dobrý den.Chtěla bych se zeptat ohledně HA.Před 3měsíci jsem změnila z HA chloe na HA jeanine.Od té doby tedy už 3měsíc nemám menzes.Je mi to divné,jelikož jsem takovou pauzi nikdy neměla .Udělala jsem si test ,těhotná nejsem a prášky jsem brala.Volala jsem sestřičce a ona mi řekla,že se objednávat nemusím,že to může být.Tak nevim jestli mám dál čekat.Jaký důvod může být vynechání menzes krom těhotenství.Děkuji R.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, vyčkejte ještě jeden maximálně až dva cykly, berte léky HA dál, ale pokud by se menses neobjevilo ani po této době, jděte ke gynekologovi. Bylo by namístě zvážit změnu antikoncepce, která pravděpodobně nevyhovuje složením hormonů vašim potřebám. Na trhu je mnoho druhů HA, jistě s lékařem najdete tu vhodnou HA. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěž o krém BELOBAZA®

Belobaza je krém pro každodenní péči, ochranu a regeneraci suché, citlivé a podrážděné pokožky.

 celý článek

x