Klimakterium

Dobrý den. Je mi 38 let. Beru hormonální antikoncepci,léky na vysoký tlak. Mám návaly, závratě,bolesti hlavy a krční páteře.Jsem pořád unavená,ospala. Může se jednat o předčasnou menopauzu i přes antikoncepci? Děkuji.

Odpověď odborníka:

Olgo,
antikoncepce může zmírnit potíže, které se v klimakteriu mohou objevit, ale nemůže mu zabránit. Zda se jedná o možný přechod zjistíte pouze po vyšetření na gynekologii.
S pozdravem

MUDr. Jiří Martinů
MUDr. Jiří Martinů

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Olomouc

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Pšeničné klíčky
Články: Pšeničné klíčky
Pěstování obilnin provází...
Nebojte se kolonoskopie!
Články: Nebojte se kolonoskopie!
Kolonoskopické vyšetření...
Jak si poradit se zánětem močových cest pomocí homeopatik
Články: Jak si poradit se zánětem močových cest pomocí homeopatik
Pálení a řezání v podbřišku...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Rakovina plic
Články: Rakovina plic
Rakovina plic je...
Porod do vody: lepší volba, či pouhý módní výstřelek?
Články: Porod do vody: lepší volba, či pouhý módní výstřelek?
Ženy dnes již aktivně mluví...
Těžké nohy? Venotonika zlehčí váš krok
Články: Těžké nohy? Venotonika zlehčí váš krok
Pocit těžkých nohou obvykle...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x